MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op vr 14 mei 2021, 23:46.
april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Celtic_
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Alice
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Tarí
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Dorgeshuun
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Merula
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Eridor
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Grim
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Riku
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 
Jos
[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_lcap[klikspel] Global PokédeX Plus I_voting_bar[klikspel] Global PokédeX Plus I_vote_rcap 

 

 [klikspel] Global PokédeX Plus

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

[klikspel] Global PokédeX Plus Empty
BerichtOnderwerp: [klikspel] Global PokédeX Plus   [klikspel] Global PokédeX Plus I_icon_minitimema 01 jun 2009, 15:07

http://gpxplus.net/

Voor iedereen die van pokémon! Het is echt super grappig, zowel de oudste als de nieuwste generatie pokémon! Je kiest 6 eieren, die komen uit, je kan fokken, ze laten evoluëren etc. Echt super leuk!
Dus... iedereen even doen

http://gpxplus.net/user/DeathDealerNadine
Dit is mijn account!

Als je dit ook hebt/gaat nemen, plaats dan hier je account, dan kan je vrienden worden met de anderen en elkaar helpen met het laten evolueren van je pokemon!

PS. Als je je aanmelt, wil de site dat je je ook aanmeld op het forum, dan moet je een test doen en vragen beantwoorden, als je die fout hebt, mag je niet lid worden. Je kan dan WEL gewoon pokemon nemen, maar niet op het forum! Als ik de antwoord weet, plaats ik ze hier even!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Dorgeshuun

Dorgeshuun


Aantal berichten : 20
Join date : 26-05-09
Woonplaats : Dorgeshkaan

[klikspel] Global PokédeX Plus Empty
BerichtOnderwerp: Re: [klikspel] Global PokédeX Plus   [klikspel] Global PokédeX Plus I_icon_minitimema 01 jun 2009, 15:22

Ik ben echt pokégek!
Ik ga het meteen doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

[klikspel] Global PokédeX Plus Empty
BerichtOnderwerp: Re: [klikspel] Global PokédeX Plus   [klikspel] Global PokédeX Plus I_icon_minitimema 01 jun 2009, 15:32

Let wel op, je kan alleen vrienden toevoegen als je een PalPad hebt, deze kan je 'kopen' als je een bepaald aantal punte hebt, deze krijg je door op eieren van anderen te klikken!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

[klikspel] Global PokédeX Plus Empty
BerichtOnderwerp: Re: [klikspel] Global PokédeX Plus   [klikspel] Global PokédeX Plus I_icon_minitimedi 02 jun 2009, 00:01

Where are posts asking to have your eggs and Pokémon clicked allowed?
B

How many accounts are allowed per person?
A

What are Bidoofs?
C

A user has made a post that doesn't relate to the thread's topic of discussion. What do you do?
B

Is advertising of other sites allowed?
B

What is the largest dimensions of an image in a signature allowed?
C

Is double posting allowed?
A

How do you deal with a verbal or official warning you think is unjustified?
B

If your warn metre is 10% or above, how many weeks do you have to behave to have it lowered by 10%?
A

Dit was het eerste stuk van de vragenlijst! Ik denk dat dit de goede antwoorden zijn, als er iets niet klopt zeg het dan!
Ik ga mij nu over het tweede deel buigen, wat een stuk lastiger is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

[klikspel] Global PokédeX Plus Empty
BerichtOnderwerp: Re: [klikspel] Global PokédeX Plus   [klikspel] Global PokédeX Plus I_icon_minitimedi 02 jun 2009, 00:08

Ik ben er dus wéér niet door... waar slaat dit op! Ik heb alle regels gelezen en uitgeprint zelfs... alles aangestreept wat het antwoord leek te zijn... wtf?

Ik weet dus ook niet of het bovenste deel goed is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





[klikspel] Global PokédeX Plus Empty
BerichtOnderwerp: Re: [klikspel] Global PokédeX Plus   [klikspel] Global PokédeX Plus I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[klikspel] Global PokédeX Plus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: Algemene Chat-
Ga naar: