MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op vr 14 mei 2021, 23:46.
maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Celtic_
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Alice
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Tarí
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Dorgeshuun
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Merula
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Eridor
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Grim
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Riku
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 
Jos
SPEEL HIER! I_vote_lcapSPEEL HIER! I_voting_barSPEEL HIER! I_vote_rcap 

 

 SPEEL HIER!

Ga naar beneden 
+3
Dorgeshuun
Grim
Nadine
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:16

65 vChr. Italië.
Bijna 100 mannen en vrouwen staan opgesteld op een rij in de brandende hitte van de Italiaanse zomer aan de zuid-kust. Een deel van hen in Afrikaans en een deel in Mediteraans. Er lijken zelfs wat blanken tussen te zitten. Een man met een grote verfkwast keurt de mannen en vrouwen. Iedereen die geschikt is voor zijn kleine arena krijgt een rode klodder verf op zijn slavenkleding.
Eén van de Afrikaanse mannen spuugd naar de man en zorgd voor een hoop oproer. De donkere man wordt met een stok achter op het hoofd geslagen. Wanneer hij bewusteloos op de grond valt wordt het weg gesleept. De andere mensen in de rij deinzen terug en gaan weer netjes recht staan als de keurder doorloopt.
"Jullie gaan mij rijk maken" zegt de man met een grijns op zijn gezicht.


Gladiatorengevechten waren HET vermaak in de romeinse tijd. De eigenaren van de gladiatoren waren stinkend rijk en wilde alleen nog maar rijker worden. Ze deden er alles aan om hogerop te komen en uiteindelijk te schitteren in het Colloseum in Rome. Mensen die geschikt waren voor dit 'werk' leverden veel geld op en waren erg gewilt.
Sommige gladiatoren stierven een pijnlijke dood, anderen wisten op te klimmen naar de roem en rijkdom van het kampioenschap. Sommigen lieten alles maar over zich heen komen, anderen probeerden te ontsnappen en zich letterlijk en figuurlijk een weg naar buiten te vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 13:57

Ik kijk naar de man met de verfkwast. Naast hem loopt een andere man. Hij voelt aan de lichamen van de mensen die opgesteld staan. Als iemand naar zijn smaak is en, ik denk, sterk genoeg is, krijgt hij een rode dot verf op zijn kleding. We hebben onze eigen kleding niet meer aan... we lopen in één of ander vot. De man zei dat we later een ander harnas kregen. Nou dat moet ik eerst zien voordat ik het geloof.
De man is bijna bij mij. Ik kijk recht voor me uit als de man de persoon naast mij een rode klodder verf op de borst drukt.
Dan komt hij voor me staan. Hij pakt mijn arm beet, dan mijn bovenbeen en hij bekijkt mijn gezicht.
"Jij zou een publiekslieveling kunnen worden" mompeld hij.
"Bij de mannen dan" hij maakt een spottende kus beweging. Ik krijg meteen zin om mijn kie hard tussen zijn benen te planten, maar ik hou me in.
Ik voel hoe de koude verf aan mijn lijf plakt als de man met de kwast een flinke klodder op mijn borst drukt.
Ik zucht... daar gaan we dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 14:05

Ik zit buiten de arena aan een bankje te eten.
We hebben één of andere smerige pap gekregen,
niet te vreten, maar toch eet ik het op. Beter dan niets.
Een eindje verderop staat een rij mensen.
Ik weet precies wat daar gebeurt.
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Zal ik tegen enkele van hen moeten vechten?
Ik bekijk de groep eens goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 14:11

Als de man me ruimschoots voorbij is kijk ik naar de mensen die al door de keuring geweest zijn. Het valt me op hoe weinig er gekozen zijn. Wat zouden ze met de rest doen? Met de mensen die niet gekozen zijn?
Ik vraag me af welk lot beter is... vechten of... ja dat andere...
Ik kijk de andere kant op, naar de mensen die nog door de vleeskeuring heen moeten.
Ik vraag me echt af of ik nou juist geluk heb of niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Dorgeshuun

Dorgeshuun


Aantal berichten : 20
Join date : 26-05-09
Woonplaats : Dorgeshkaan

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 18:15

Ik word mijn cel in geduuwd.
De commandant zei dat ze snel een einde aan me zouden maken.
Ik zit nog geen 10 minuten in mijn cel of de deur gaat weer open.
Een man komt binnen en scheld de commandant uit.
"Maar generaal, deze man moet meteen eraan!'' roept de commandant
"Hou je mond! Ik weet precies wat we met hem gaan doen'' zegt hij en laat me door 2 mannen oppakken.
De mannen slepen me naar buiten.

Edit by Nadine: We zitten niet in het leger he! We hebben geen commandanten. Er zijn binnen de muren van de arena niet echt functies zoals deze. Je hebt wel bewakers, maar we zitten nog niet in een grote arena (meer een trainingskamp). Daarbij zit iedereen die gladiator mag worden in cellenblokken waar zo'n 15 mensen bij elkaar in één grote cel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dorgeshuun

Dorgeshuun


Aantal berichten : 20
Join date : 26-05-09
Woonplaats : Dorgeshkaan

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 20:01

Ik let niet op wat de mannen zeggen.
Nadat ze me hebben vastgebonden gaat een van de mannen met me naar een strijdkar en zet me er in.
We rijden het dorp uit.
''Wat zijn jullie met me van plan?'' vraag ik aan de man
"We verkopen je aan een drillmeester, hij gaat er voor zorgen dat jij straks in de arena staat"
Even hed ik de neiging om me los te wurmen, maar ik weet dat het geen zin heeft.
Dan rijden we een kamp binnen.
De man spreekt met een van de bewakers, die geld geeft in ruil voor mij.
Even later zit ik samen met nog wat mensen in een cel, mooie boel!

Edit by Nadine: Je mag geen twee keer achter elkaar posten! Ik zel deze laten staan, maar hierna worden ze verwijderd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 20:07

Als de man het rijtje af is worden we in cellen gegooid. Met een stuk of 15 in één grot cel. Hier en daar liggen balen stro, waar we vast en zeker op moeten slapen.
Ik zie dat mannen en vrouwen gewoon bij elkaar zitten en het maakt blijkbaar niet uit wat er hier binnen gebeurd.
Het is vreselijk warm, maar de cellen zijn overdekt en koel.
Ik staar naar de jutten kleding die ik aan heb, net als alle anderen. Ik loop naar de tralies en ga er in kleermakerszit tegenaan zitten terwijl ik het plein op kijk. Wat een dooie zand bende. In een kooi tegenover ons zitten leeuwen.
Zouden we daar tegen moeten vechten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 20:09

Ik zit met een somber gezicht mijn soort papperige soep op te eten.
Hij smaakt niet, het verkruimelt bijna als zand tussen je tanden.
Ik zet een zuur gezicht op. Dit alles had ik al veel meegemaakt.
Ik had geen rode verf gekregen. Ik hoor de mannen iets schreeuwen.
Een man die wel rode verf kreeg, valt flauw. Gewoon, zomaar.
Zijn eerste keer, dacht ik. Ze zoeken blijkbaar een vervanger.
Een zware man laat zijn blik op mij rusten. Hij komt met zijn verfkwast
mijn kant op. "Wel wel, wat hebben we hier?" Vraagt hij in de taal die
ik stilletjes aan een beetje begon te begrijpen. Hij laat me rechtstaan
en bekijkt me goed. Hij knikt goedkeurend terwijl zijn blik over mijn
lichaam glijd. Wat te goedkeurend voor mij. Ik spuw een grote slijm op
zijn voeten en kijk hem nijdig aan. Hij lacht luid. Ik krijg een rode verf-
klodder op mijn buik. "Jou wil ik wel eens zien in actie." Hij knikt
nogmaals goedkeurend en loopt dan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:04

'Hey jij daar!' Roept een van de bewakers.
'Je gaat weer naar binnen.' Ik neem nog een laatste hap
en sta dan op. Ik volg de man naar de cellen.
De cel waar ik normaal in zit is vol.
'Jij mag de nieuwelingen gezelschap houden.' Lacht de man.
Hij stopt me bij hen in de cel en loopt dan weg.
Zwijgend ga ik zitten. Even kijk ik de kooi rond.
De meeste zien er bang uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:17

Ik kijk even naar de man die de cel in geduuwd wordt. Het is duidelijk een mens. Ik bedenk me dat er veel verschillende rassen zijn hier. Zouden ze denken dat ik een elf ben? Ik heb de puntoren en een blanke huid. Ik kijk naar mijn handen... wie zou ooit bedenken dat ik hald Dark Elf ben.
Ik draai me om zodat ik met mijn rug tegen de tralies zit en ik bekijk de anderen in de cel. Ik tel ze... we zijn met z'n 13e. De meesten zijn bang, sommigen zitten somber te zitten en ander zijn kwaad.
Ik voel me vrij rustig en nuchter... ik laat het maar over me heen komen... nu dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:28

Even snuif ik en kijk ik achterom.
De bewakers zijn de kamer uit.
Waarschijnlijk staan ze voor de deur.
"Je moet er niet veel van verwachten." Begin ik.
"Je begint gewoon tegen één persoon.
Mik op z'n hoofd en je bent gauw klaar."
Ik veeg even over mijn gezicht.
"Het went wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:31

Ik kijk naar de man die ineens begint te praten. De andere mensen kijken ook even om maar zeggen verder niks.
"Hoe weet je dat" vraag ik terwijl ik de man aankijk.
Hij kijkt om. Ik zit nog steeds op de grond en voel me ineens heel klein. De zon schijnt op de grond door de tralies door en ik voel de warme gloed op één van mijn armen.
Ik kijk de man afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:35

Ik bekijk de vrouw eerst even goed.
Ze is een elf, denk ik.
"Ik zit hier al langer." Antwoord ik dan.
Wat meer mensen kijken op.
Hier en daar wat gefluister.
"Ik heb twee gevechten gewonnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:38

"Hmm oke" mompel ik, nogsteeds omhoog kijkend.
"En hoeveel gevechten heb je gevochten?" vraag ik bijdehand.
"Want twee gevechten winnen van de 20 is niet zo moeilijk" zeg ik ietswat spottend.
Ik kijk weer voor me uit. Het is leuk dat ie zichzelf zo goed vind, maar daar heb ik niks aan. Ik zie wel waar ik tegen moet vechten... wie zegt dat ze het altijd hetzelfde doen. Als hij hier twee gevechten gevochten heeft, zit ie hier nog niet zo lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:42

"Er word gevochten tot de dood." Antwoord ik nors.
Er klinkt wat lawaai buiten de kamer,
maar ik negeer het. "Waar kom je vandaan?" Vraag ik dan.
Ik zag niet veel elven in Afrika..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:45

"Italië" mompel ik.
Wat nou tot de dood... das ook zonde. Kopen ze zoveel gladiatoren op, gaan ze ze elkaar dood laten meppen, terwijl het oefen potjes zijn.
Ik zeg de man maar niet dit ik uit Rome kom en precies weet wat ons te wachten staat als we hogerop komen. Stom genoeg ben ik weleens bij een gevecht geweest... 1 keer maar, aangezien het vrij duur is. Het Colloseum heb ik alleen van buiten gezien.
"En jij?" vraag ik dan maar.
"Ik heet trouwens Hera" mompel ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 21:53

Hera? Toevallig.
"Jamaica." Antwoord ik. "Ik ben Hero."
Even kijk ik achterom.
Aan de andere kant van de deur
hoor ik het geschreeuw van een man.
Hij klinkt bang...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 22:01

Ik glimlach. Onze namen zijn niet erg bijzonder blijkbaar... Mijn naam in ieder geval niet in Italië.
"Wat is er aan de hand" vraag ik terwijl ik opsta.
Ik kijk Hero vragend aan, er vanuit gaande dat hij ook dit keer wel weet wat er gaat gebeuren.
"Moet ie vechten?" vraag ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 22:03

Ik kijk even omhoog naar een klein gat in de muur.
"Dat denk ik." Ik sta op en kijk door het gat.
Het is niet de beste plek, maar je kan iets zien.
"Jep." Zeg ik als ik zie dat de man de arena word ingeduwt.
Het publiek gilt wild. Ze hebben er zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 22:07

"Mag ik ook eens kijken" vraag ik. De cellen zijn aan één kant open, waar je naar buiten kan kijken, maar de arena begeeft zich aan een kant waar een grote stenen muur de cel dicht.
Hero gaat opzij en laat me door het gat kijken. De man die moet vechten is niet erg groot, maar redelijk gespierd. Hij lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben... logisch. Een natte plek vormd zich in het zand om de man heen.
"Bah" mompel ik als ik zie dat de man van angst in zijn broek staat te plassen.
'Hey wat mot dat' hoor ik dan van achter mij. Ik had niet door dat er een bewaker binnen was gekomen. Hij pakt me aan mijn haar en treks me op de grond.
'Jij bent straks... stom mens' schreeuwd hij terwijl het speeksel me om de oren vliegt. Ik pak de pols van de man zodat er minder druk op mijn haar staat.
Ik kijk hem fel aan...
Dan gooit hij me met een duuw op de grond.
'Ik kom je zo halen' schreeuwd hij na terwijl hij de cel weer uit loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 22:13

Ik kijk de bewaker boos na.
"Hopelijk kom ik een keer tegen een van hen te staan."
Dan richt ik me weer tot Hera. Maar het gaat al weer.
Even kijk ik weer door het gat.
Dat was een kort gevecht... Zou ze ook tegen hem moeten? Hij is groot.
Na een tijdje komen de bewakers terug voor Hera.
"Blijf bewegen." Mompel ik. "Succes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 22:22

Twee bewakers pakken me ieder bij een arm en sleuren me de cel uit. Alle anderen in de cel kijken geschrokken na hoe ik de arena in gebracht word.
In de arena staat een grote gespierde man. Het is een echte bullenbak en hij stink alsof hij al 3 dagen non stop hier staat te vechten. Ik trek een smerig gezicht als ik voor hem op de grond gegooid wordt.
De man grijnst en knakt zijn vingers.
Ik krabbel overeind en concludeer vrijwel meteen dat hij zeker 30 cm groter is dan ik.
De arena is niet zo groot en vooral gemaakt van hout en doeken. Het is behoorlijk vol met locale mensen... veel kleurlingen.
Dan ineens zonder bel of startsein haalt de man uit. Ik weet hem door mijn hoofd naar achter te doen te ontwijken.
De man is vrij langzaam, maar ik hoef niet te weten hoe sterk hij is. Op dit moment ben ik zo blij dat ik elven bloed heb. Met een paar bekendige springen sta ik achter de man en geef hem een trap tegen zijn achterhoofd.
Even duizeld hij maar draait zich dan, voor zijn doen, snel om.
Ik steek mijn tong naar hem uit en doe weer precies hetzelfde als net... weer met een trap tegen zijn achterhoofd. Hij schud even met zijn hoofd en wankeld wat...
Na wat heen en weer geren lijkt de man wat moe. Als ik weer voor hem sta haalt hij weer uit... Ik voel hoe zijn vuist tegen mijn juckbeen slaat... Als ik met mijn hand over de plek ga zie ik bloed op mijn hand. Een kleine snee loopt over mijn wang.
Ik spuug de man in zijn gezicht. Als hij het speeksel uit zijn oog wrijft sla ik met een pijlsnelle, harde stoot tegen zijn neus.
Je hoort zijn neusbotje kraken en diep zijn hoofd in gaan.
Met een doffe dreun valt de bruut op de grond terwijl er bloed uit zijn neus komt.
'EN WE HEBBEN EEN WINNAAR' klinkt het door de arena...
'Een snel wit wolfje... wie had dat gedacht' zegt een man die op een verhoging staat.
Nog voor ik het door heb word ik weer weg gesleept en zit ik weer in mijn cel... Pas als ik ga zitten voel ik het duizelen. Er wordt een beker water door de tralies voor mijn neus gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Grim
Moderator
Grim


Aantal berichten : 13
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Appletown

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 22:30

Ik kijk om als Hera de cel weer in word gegooit.
Maar niet verrast, ik heb het gevecht gezien.
Dan ga ik weer zitten. Ze is best goed.
Even kijk ik naar de deur. Wanneer moet ik weer?
Ik zie dat Hera bloed, maar het is niet ernstig.
"En?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimedo 28 mei 2009, 22:34

"Ging wel" mompel ik terwijl ik het water op drink. Het is vies water, maar ik heb me erg ingespannen en moet toch echt vocht hebben.
"Weer een stinkerd minder" zeg ik glimlachend. Als ik lach voel ik de snee in mijn wang trekken. Meteen trek ik weer een serieus gezicht.
"Ik hoop niet dat ze allemaal zo groot zijn, want dat wordt mijn dood... letterlijk" mompel ik. Ik weet niet of het waar is en ik denk dat ik de rest ook wel gewoon aan kan... maar toch. Ik ben nu even helemaal zuur en dood moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Eridor

Eridor


Aantal berichten : 14
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitimevr 29 mei 2009, 07:55

Ik zat al de hele tijd op een bankje de anderen gade te slaan.
Ik was precies de enigste die een ontsnappingsplan wou
bedenken. Eigenlijk zou ik simpelweg in een muis kunnen
veranderen en wegvluchten. Maar dan was er teveel kans
om platgetrapt te worden. Ik stond recht en liep naar de traliesen.
Ik staarde naar buiten, wat moet ik toch doen?

Edit door Nadine: Ik zou graag zien dat je, net als iedereen, in de tegenwoordige tijd spreekt. Laat ook even duidelijk weten waar je je bevind. Of je in een andere of in dezelfde cel zit als de andere personages.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SPEEL HIER! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPEEL HIER!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SPEEL HIER!
» SPEEL HIER!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Prullenbak :: Game 2: Gladiators :: SPEEL HIER!-
Ga naar: