MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op vr 14 mei 2021, 23:46.
maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Celtic_
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Alice
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Tarí
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Dorgeshuun
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Merula
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Eridor
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Grim
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Riku
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 
Jos
SPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 3 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 SPEEL HIER!

Ga naar beneden 
+3
Dorgeshuun
Grim
Nadine
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedi 09 jun 2009, 20:34

"Vervloekt alle mensen die ons hier gevangenhouden.
Vervloekt het publiek die het aanmoedigd. Ik zit hier
nu al meet dan 2 jaar vast, in godsnaam."
Ik hoor een poort open schuiven en enkele bewakers
komen eruit. Ik zie leeuwen in de arena. Die maken me
niet bang. Nu kan niet veel me nog bang maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimeza 13 jun 2009, 14:29

Izaya Cumanora

" Ik al veel te lang " zeg ik met een zucht.
" Maar wat doen we er aan ? We zullen moeten vechten
voor onze vrijheid "
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedi 16 jun 2009, 22:26

Ik kijk even naar de leeuwen en naar de bewakers.
'Hij zij 5...' mompeld te ene bewaker tegen de anderen. Meteen valt zijn oog op ons groepje. 3 vrouwen en 2 mannen moeten mee naar de arnea, waaronder ik. In de arena staan 5 leeuwen op ons te wachten, voor ieder één. Even doet het me pijn dat ik deze mooie beesten moet doden. Het is voor het eerst dat ik ze in het echt zie en ik vind ze schitterend.
Ik voel mijn spieren spannen van de adrenaline.
"Krijgen we geen wapens" vraag ik als we de arena in geduuwd worden.
'Haha' lacht een bewaker. 'Dat zou wel erg makkelijk zijn'.
Ik kijk de man even scheef aan. Achter ons sluit een poort en de leeuwen worden los gemaakt...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 14:00

Rose

Ook mij sturen ze de arena binnen. Heel even vind ik het jammer dat we geen wapens krijgen,
maar ik kan me ook goed verdedigen met wat ik heb. En, het moet niet altijd mensenbloed zijn,
wel voor de meeste energie, maar een keer dierenbloed zou ook goed kunnen. Dan kan ik weer wat weg, misschien voor wat langer, een dag of 3 ofzo.. Een leeuw trekt aan zijn ketting en klauwt naar ons groepje.
Ze brullen en brullen maar. Een voor een worden ze losgemaakt. Ik vraag me af hoe sommigen gaan vechten.
Kunnen Dark Elfen geen magie gebruiken tegen de leeuwen? Dat zou wel handig zijn, natuurlijk.
En ik ben goed in jagen, misschien kan ik de anderen nog helpen als mijn leeuw al weg is. Als hij weggaat, tenminste. Ik ging op mijn voeten en handen zitten, klaar om te springen. Ik zou over de leeuw heen springen en hem proberen aan te vallen vanaf de rug, of misschien op hem proberen te springen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 14:42

Ik kijk naar de leeuwen, daarna naar de gladiatoren Sommige van de 5 gladiatoren lijken geen moeite te hebben met deze tegenstander, terwijl anderen duidelijk veel liever in hun cell waren blijven zitten.
Ik ben even heel erg blij dat ik een dervish (klasse) ben en dat ik enigsins zwarte magie kan gebruiken.
Ik ga stevig staan en bal mijn handen tot vuisten. Mijn handen worden langzaam aan zwartig blauw... de kleur van een Dark Elf, mijn ogen worden zwart en mijn haar spierwit. Helaas zullen velen nu zien dat ik geen gewone elf ben, maar het moet maar zo.
Er komt een leeuw op me af rennen. Ik spring een groot stuk omhoog en als ik vlak bij de grond ben plant ik één van mijn vuisten letterlijk in de kop van de leeuw. Ik voel de schedel onder mijn vuist splijten. Het dier is meteen dood en zal er zelfs weinig van gemerkt hebben.
Uitgeput verander ik weer terug in mijn elfachtige vorm. Zwarte magie haalt de slechte kan van mensen naar boven, ook in het uiterlijk.
Er zijn nog 4 leeuwen tegaan... ik moet even tot adem komen en zal de rest van de wedstrijd niet veel meer kunnen dan een beetje afleiden, meehelpen en ontwijken... ik ben nu echt veel te zwak! Zeker om nog een keer zo'n actie uit te voeren...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 20:03

Izaya Cumanora

Net als de andere moet ik de arena binnen. Daar zie ik 5 leeuwen of liever 4.
Ik ben nog maar net binnen of een van ons 5 had al een leeuw gedood.
Met een grote grijns op mijn gezicht grijns ik naar die haar met de bekenis
van goed gedaan, eerlijk gezegt was ik haar naam vergeten.
Maar kom , we zijn nu in de arena geen tijd om op namen te zitten denken !
Met een paar krachtige passen loop ik rond een leeuw en verander in mijn
wolven gedaante. Zonder moeite spring ik op een leeuw zijn
rug en geef hem een paar goeie beten. Na een eindje kon ik eindelijk zijn strot
doorbijten. Het bloed liep uit mijn mond en mijn vacht zat heel onder het bloed.
Maar veel tijd om er iets aan te doen heb ik niet. Ik zie vanuit mijn ooghoeken een
leeuw op me afkomen en die stopt recht voor me met mijn tanden bloot grol ik tegen
hem als waarschuwing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 21:35

Rose

Ik hoor een "hooeeee" en een "haaaa" van het publiek, wanneer een spectaculair gevecht begint. Rechts van mij was al een leeuw gedood door middel van zwarte magie. In het midden was een wolf een leeuw aan het attackeren en ik spring 5 meter de lucht in, om de leeuw af te leiden en daarna op hem neer te komen.
Ik kom op hem neer, waardoor het beest door zijn poten zakt. Hij draait zich onder mij om en probeert zijn klauwen naar mij uit te halen. 1 schram krijg ik, op mijn kaak, en daar word ik kwaad van. Ik spring nogmaals en bijt het beest in de nek. Het was een snelle dood. Dorstig zit ik daar. Ik zie het bloed uit zijn nek stromen en ik word bijna gek van de dorst. Ik zet mijn mond aan de gapende wonde en begin te zuigen. Zoals ik dacht, een mens smaakt veel beter en je kan er langer mee weg, maar hiermee kan ik ook 2 of 3 dagen weg. Daarna zien we wel. Nog een kreet van afschuw klinkt uit het publiek wanneer ze me bezig zien. Wanneer ik hem heb leeggezogen sta ik weer recht, klaar voor de aanval op de volgende leeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 23:21

Er zijn nog maar 2 leeuwen over. Ik heb even vol bewondering gekeken naar de anderen in de ring. Een daywalker en een weerwolf achtige. Dat kan nog vaak van pas komen! Met z'n 3en gaan we op de andere twee leeuwen af, samen met de twee onbekende mannen.
Na een ruw en ruig gevecht, zijn alle leeuwen dood. Ik heb een flinke klauwafdruk op mijn bovenbeen, maar dat heelt wel, het is vrij oppervlakkig.
Met z'n 5en strompelen we de arena uit naar de cellen. We ploffen neer en al snel komen er bewakers met een grote pan avondeten voor iedereen. 2 gevechten op één dag. Flink vermoeiend.
Iedereen gaat in een rij staan en krijgt een vlees prutje met rijst. Ergens heb ik een vreemd voorgevoel dat we leeuw aan het eten zijn...

(Celtic_ en Tarí jullie hebben nu ook 1 DP verdiend, voeg deze zelf even toe aan je onderschrift)!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedo 18 jun 2009, 20:17

Rose

Ik ga niet in de rij staan. Even voel ik aan mijn wang; de wonde is al bijna helemaal weg. Sinds ik een keer die pap heb gegeten, herrinderde ik me weer dat ik niet gemaakt was om zo'n eten te eten. Als er nog bloed over zou zijn, zuiver bloed, zou dat welkom zijn. Maar ik denk niet dat ze dat apart zouden houden speciaal voor de daywalkers. Ik keek eens goed rond naar alle soorten rassen dat je je maar kon indenken. Ik hoop dat ik nog eens met die 2 mag vechten, de dark elf en diegene die in wolvengedaante kan veranderen. Sterke tegenstanders. Goede wezens, waar je een goed team mee zou kunnen vormen. Maar dat zouden ze niet toestaan; samen zijn we wat té sterk, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedo 18 jun 2009, 23:05

Als ik mijn bord met rijst en vlees heb ga ik tegen de tralies aan zitten. De lucht is paars en roze gekleurd en het is schitterend te zien hoe de lucht altijd veranderd.
Ik neem een hap van het eten... het is wat flauw maar best te doen. Mijn teamleden van vandaag waren erg goed en ik ben blij dat ik met hen mocht vechten.
De eerste gevechtsdag in dit kamp is voorbij en ik ben benieuwd wat er de komende weken gebeuren gaat.
Ik neem weer een hap van mijn rijst en kijk naar de lucht. Het is niet zo warm meer, erg aangenaam zelf qua temperatuur.
Eigenlijk zou ik wel naar huis willen, maar daar heb ik toch niks meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimevr 19 jun 2009, 17:06

Izaya Cumanora

Het bloed vliegt in het rond als ik me uitschud. Al het bloed is bijna
van mijn vacht maar ik trek me er niet veel van aan. Nog in mijn wolvegedaante
loop ik terug naar de cel. Vele mensen/wezens kijken me aan maar dat doet me
nieks. Als ik een bewaker passeer grol ik even , geschrokken smijt hij het eten
mijn richting uit in de cel. Een vuile kom met maar een beetje vies eten in dat
ik niet ken komt voor mijn neus terecht. Als een iemand die al bijna een
week niet meer gegeten heeft val ik er op aan. Mijn eten was al snel op , ik leg
me neer op een redelijk koel plekje en sluit mijn ogen om na te denken. Die
2 waarmee ik samen gevochten heb waren wel heel goed , we zouden nog
goed kunnen samen werken. Ik merk dat de meeste mensen mij ontwijken.
Dat snap ik wie wil er nu zitten naast een weerwolf achtig ? Wel handig om
te rusten en eens alleen te zijn ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimevr 19 jun 2009, 19:32

Rose Appleflower.

Ik voel me plots eenzaam. Alsof niemand hier een vaste vriend had ofzo,
en ik hoop voor eventjes vurig dat niet iedereen bang van me zou zijn.
Maar niet iedereen is toch bang van me? Die mooie Dark elf is vast niet
bang van me, en misschien de wolvin ook niet... Ik zie in mijn ooghoek
een wolf zich op vlees storten. Ik wacht tot het op is en sta dan rustig op,
om ernaartoe te lopen. Iemand stoot hard in mijn zij, zogenaamd per
ongeluk, maar ik weet dat het expres was. Zonder dat ik het besef laat
ik een luid gegrom vanuit mijn borstkas naar buiten komen. De man
kijkt wat vreemd wanneer ik hem zo dreigend aankijk. Hij draait zich om
en lacht met een andere man. Ik tik op zijn schouder. "Hei, wat was dat?"
Vraag ik hem in het Italiaans. Het gegrom wordt luider.
"Sorry hoor" Zegt de man nog. Och ja, kan mij het wat schelen.
Pfft. Rustig loop ik weer verder naar de Wolvin. Ik ga tegen de tralies
zitten. "Heb jij hier enige..." Ik aarzel even. "...Vrienden?"
Ik weet niet zeker of ze het hoort, maar toch vroeg ik het.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimeza 20 jun 2009, 18:13

Izaya Cumanora

Met mijn oren gespits hoor ik alles wat iedereen doe of zegt.
Opeens voel ik dat iemand naast me komt zitten. Met een simpele
bewging zat ik recht en veranderde ik terug. Want als wolf
kan ik namelijk niet praten. " Nee niet echt " zeg ik in de gemeenschappelijke
taal. " Ooit had ik er een ,, ook een vrouwelijke van mijn soort maar
die is gedood in een gevecht " zeg ik sip. Maar ik betrap me
er op dat ik weer bezig ben in het duits mijn moedertaal.
Hopelijk begreep ze het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimeza 20 jun 2009, 19:28

Rose Appleflower

Ik kijk haar niet-begrijpend aan. "Daar heb ik niet veel van verstaan, sorry..." Zeg ik met mijn sukkelachtig Italiaans. Ach wat, ik kan het toch he.
Ik voel nog eens aan mijn wang; tijdens het gevecht had daar een lange rode striem gezeten van een leeuwenklauw, maar nu is die snee al mooi weg. Zonder enig litteken. Ik bekijk mijn handen. Die zitten helemaal onder het bloed. Bijna tot aan mijn ellebogen. Ik frons mijn voorhoofd. Wat zullen ze nu wel weer niet van me denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimezo 21 jun 2009, 22:44

De lucht verkleurd langzaam donker paars en om ons heen, buiten de cellen, worden fakkels aangestoken. Het is rustig weer en het doet me even denken aan thuis. Een warme zwoele brief waait de cel in en gaat door mijn haar. Ik doe even mijn ogen dicht.
Vlak naast mij voeren mijn gevechtspartners van daarnet een gesprek. Ik kan maar beter ook wat sociale contacten gaan maken, misschien komt dat nog goed van pas.
Ik sta op en loop naar de twee vrouwen toe. Net als ik weer wil gaan zitten pakt een bewaker, die ik niet binnen heb zijn komen, me bij mijn haren. Hij ruikt naar alcohol en is duidelijk niet helemaal bij zinnen.
'Jij gaat met mij mee' zegt hij met een dikke tong van de alcohol. Hij brengt zijn gezicht naar mijn hals en gaat met zijn vieze tong langs mijn oor. Mijn ogen worden zwart en met één beweging pak ik hem bij de hand die mijn haar vast heeft en gooi hem op de grond, waarna ik hem met een hand bij zijn strot pak.
"Laat dat" snauw ik naar hem terwijl ik hem hard tegen de tralies duuw en hem met zijn voeten van de grond til. Mijn vingertoppen worden alweer donker zwart/grijs als er ineens een groep bewakers binnen komt. Met een ruk verander ik weer terug en laat de man vallen.
'Grijp haar' roep er één die duidelijk de leiding heeft. De mannen pakken me beet en ik probeer me nog los te rukken, maar als er nog eens 5 man binnen komt laat ik me meenemen.
Vlak voor de cel word ik aan een houten paal, midden op het pleintje, vast gezet.
'Morgen piept ze wel anders... als het zonnetje gaat schijnen' lacht één van de mannen. Ik spuug nog naar zijn voeten, krijg een trap in mijn gezicht en word met een bloedneus achter gelaten...
'3 dagen' roept de leidinggevende bewaker...
"Fijn" mompel ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimema 22 jun 2009, 18:21

Izaya Cumanora

" eentje ,, iemand van mijn soort maar die werd gedood " probeer
ik opnieuw in de gemeenschappelijke taal. Mijn ogen bleven maar in het
rond kijken. Dus had ik het conflict tussen de bewakers en mijn gevechts-
partner van daar juist gezien. Ik had zin om recht te staan maar hield
me in. Met een simpele afstoot van mijn voeten stond ik recht.
" Kijk " zeg ik tegen de persoon waarmee ik praat. Mijn ogen kijken
strak naar onze gevechtspartner. " Wat zouden ze met haar doen ? "
Ik wist totaal niet wat daar de bedoeling van was ookal was ik hier al zo
lang. Normaal trek ik mij daar nieks van aan maar ik had het gevoel
dat ze nog eens een rol kan spelen in mijn poging om vrijgelaten te worden...
Met krachtige passen stap ik op haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimema 22 jun 2009, 18:36

Rose Appleflower

Ik zie een dame aan een paal staan nu, met een bewaker die met haar spot. Wat zou ik doen? Hem verleiden zodat ze vrij kon zijn? Ik kijk haar medelevend aan. Dan besluit ik om op te staan. Ik loop kalm en sierlijk naar de bewaker toe. "Hallo" Zeg ik zachtjes en glimlach onschuldig. er verschijnt een brede grijs op zijn lelijke smoel. Ik kijk hem zielig aan. "Wat een stouterd ben jij zeg, een onschuldig meisje vasthangen." Zeg ik met zachte stem, terwijl ik om hem heen loop en hem zoeterig aankijk. "Ik... Ik..." Stammelt hij. Ik leg mijn vinger op zijn mond. "Stt, stil maar. Zou je haar niet kunnen losmaken? Voor mij?" Ik kijk hem nog onschuldiger aan. Hij fronst zijn wenkbrouwen en haalt een dolkje uit de schede. Hij zet de dolk aan het touw die de Dark Elf met de paal verbind. Hij kijkt me aarzelend aan. "Alsjeblief?" Zeg ik smalend. In 1 ruk snijd hij het touw door. "Oh! Dankje!" Zeg ik verrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedi 23 jun 2009, 04:22

Ik heb het tafareel van daarnet rustig kunnen aanschouwen en ben maar wat blij als ik los ben. Ik word de cel weer in gesmeten. Ik weet niet of de Daywalker, Rose was het volgends mij, hier wel zo slim aan heeft gedaan. De bewaker zal haar nu echt niet meer met rust gaan laten. Natuurlijk kan ze één bewaker wel aan... maar als ze met z'n alleen gebruik willen maken van haar... hoe zeg je zoiets netjes... lichaam... weet ik niet of ze ze wel allemaal aan kan.
Ik loop naar Rose toe.
"Dank je" zeg ik oprecht en ik steek mijn hand naar haar uit.
"Rose was het he?" vraag ik ter bevestiging.
"Ik ben Hera, voor als je het vergeten was... veel namen in één keer" glimlach ik.
Ik kijk even om naar de bewaker. Wat een goorlap...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedi 23 jun 2009, 20:06

Rose Appleflower.

Ik draai me om naar de Dark Elf. Ik was inderdaat haar naam vergeten, maar dat zal niet meer gebeuren. Hera, herhaal ik in mijn hoofd. "Geen probleem." Ik schud aarzelend haar hand wanneer ze die uitsteekt.
Dan voel ik een worstige vinger op mijn schouder tikken. De domme bewaker. Ik draai me om met een norse blik. "Wat sta jij nou te staren? Ga toch verder werken!" Wanneer hij niet stopt met kijken spuw ik vlak naast zijn voeten en een gegrom komt vanuit mijn borstkas naar buiten. Geschrokken gaat hij wat weg, maar ik voel toch nog zijn blik in mijn huid gebrand. Maar met mij spelen ze geen spelletjes. Desnoods nog wat mensenbloed erbij...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedi 23 jun 2009, 21:18

Izaya Cumanora

Ik had het schouwspel goed in de gaten gehouden en
stond werkelijk met mijn mond open te kijken. Maar ik
hield mijn manieren en deed mijn mond terug toe.
Aarzelend stap ik op de 2 af. " Wow " is het enige
dat ik in eerste instantie kon uitbrengen. " Knap gedaan "
zeg ik iets later.

Edit door Nadine: Probeer op je tegenwoordige tijd te letten het gaat al beter maar je haalt het nog een beetje door de war! Maar ik ben niet zo streng meer als vroeger Probeer er wel rekening mee te houden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedi 23 jun 2009, 21:48

Even een post tussendoor!
Jullie hoeven de naam van je personage niet boven de post te zetten! Deze staat namelijk al in jullie onderschrift (daar is deze ook voor). Het mag wel, aangezien het niet echt storend is, maar het hoeft dus niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimedi 23 jun 2009, 21:51

"Ach, vampiers he" glimlach ik terwijl ik naar Rose knik. De andere vrouw weet ik niet meer bij naam... het was iets met een I ofzo.
"Sorry, maar ik ben je naam vergeten" zeg ik tegen de lycan. Beide dames passen wel in mijn straatje qua vriendengroep. Ik ben altijd wel van de wat duistere vrienden. Het is dat ik hier een harnas moet dragen, anders zou ik liever in het zwart lopen... Ondanks dat vind ik het fijn me voor te zien als een zachtaardig, licht en wit persoon... al is het maar om vijanden te misleiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 24 jun 2009, 14:34

Izaya Cumanora

" Izaya " zeg ik tegen Hera. Ik bekijk de 2 eens goed.
" Rose en Hera " herhaal ik stil bij mezelf.
Eindelijk heb ik ze eens goed kunnen bekijken en het zou
best wel nog eens kunnen dat ze mijn eerste vrienden
worden hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 24 jun 2009, 20:25

Er verschijnt een glimlach op mijn mond, wat hier niet vaak gebeurt bij mij.
Ik bekijk Izaya goed. Pikzwarte haren, lichtbruine huid met tot je verbazing
knalblauwe ogen. Dat maakt haar erg bijzonder. En dan Hera; donkerblond
stijl haar, felgroene ogen. Bijzondere uiterlijken. Als wolf vind ik Izaya
angstaanjagend en boeiend. Zo is ze als mens ook, zie ik nu. Hera was
in de arena ook best schrikwekkend, aan de stemmen van het publiek te
horen. Achter me hoor ik de bewakers lachen met elkaar. Ze kijken nog
steeds mijn kant op. Als ik de nacht maar probleemloos doorkom. Daarna
kan er niet veel meer gebeuren. De bewakers zouden worden ontslagen
moesten ze dingen doen die niet mogen, dus ze zouden alleen maar zo'n
dingen 's nachts doen, toch? Ik denk aan een avond, een jaar terug, ook
in Italië, toen ik een vrouw hoorde krijsen alsof ze de schrik van haar leven
had meegemaakt. Door een kiertje kon ik in een andere ruimte kijken en
zag ik de vrouw op tafel liggen, ze was amper 17. Naakt. En de bewakers
deden hun tegoed aan haar. Het was moeilijk geweest om me in te houden.
Een bewaker werd gesnapt en ontslagen, de rest kon blijven. Zo namen ze
bijna elke week een vrouw of een meisje. Het was triest. Ik zet het beeld
uit mijn gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitimewo 24 jun 2009, 22:26

Ik volg Rose's blik en kom uit bij de bewakers. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik wel ongeveer weet waar ze nu aan denkt.
"Trek niet teveel aandacht" mompel ik in haar oor.
"Laten we vanacht niet te ver uit elkaar gaan" ga ik verder, terwijl ik naar de bewakers blijf kijken.
"Ik weet wat je aan kan richten, maar je bent niet almachtig en je moet je beperkingen kennen" ga ik verder, nu op normale toon. Ik ken genoeg vampiers en weet wat ze kunnen, maar ik weet ook wat ze zwak maakt. Vrienden hebben in het donkere deel van de samenleving heeft voordelen en in feite hoor ik er zelf ook bij.
"Vanacht wordt het vast niet rustig slapen" mompel ik terwijl ik de bewakers doordringend aankijk. Eén van de bewakers, een veel jongere en knappere dan die vieze ouwe, knipoogd naar me. Tot mijn afgunst vind ik het van hem niet eens zo erg. Hij komt duidelijk iets meer uit het noorden, frankrijk ofzo. Hij is licht getint met zwart lang haar in een staartje.
Ik schud even met mijn hoofd om me van zijn blik los te rukken.
De lantaarns zijn aan en het is al redelijk donker...
"Ik ga slapen" zeg ik vriendelijk tegen de twee vrouwen en loop naar mijn vaste plek, bij de tralies, met mijn rug tegen een muurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





SPEEL HIER! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPEEL HIER!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SPEEL HIER!
» SPEEL HIER!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Prullenbak :: Game 2: Gladiators :: SPEEL HIER!-
Ga naar: