MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op vr 14 mei 2021, 23:46.
maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Celtic_
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Alice
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Tarí
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Dorgeshuun
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Merula
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Eridor
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Grim
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Riku
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 
Jos
SPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_lcapSPEEL HIER! - Pagina 4 I_voting_barSPEEL HIER! - Pagina 4 I_vote_rcap 

 

 SPEEL HIER!

Ga naar beneden 
+3
Dorgeshuun
Grim
Nadine
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedo 25 jun 2009, 19:22

Ik luister al een tijdje mee in hun gesprek.
Niet moeilijk als je er bij staat maar ik bemoei
me er niet mee. Ik sta alleen maar te luisteren
maar ik kan het niet laten om afentoe ook eens mijn blik op de bewakers te
laten vallen. Terwijl het gesprek ten einde komt knik ik als instemming
dat Hera gelijk heeft. " Ik ga ook slapen " zeg ik tegen Rose en Hera.
Langzaam stap ik weg tot aan mijn slaaphoekje. Daar was de
grond lekker koel en kon ik rustig slapen zonder heel de nacht te
zweten en last te hebben van de zon. Maar van slapen was er niet veel
sprake. Ik voelde dat deze nacht anders zou zijn. Daarom hou ik alles goed
in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedo 25 jun 2009, 21:26

Rustig, rustig, herhaal ik tegen mezelf. Ik zie de oudste bewaker aanwijzingen geven
aan andere bewakers. Ik zou elke beweging, elk woord extra goed volgen. Hetgeen ik
normaal nooit zou doen, doe ik nu wel; ik ga midden in de cel liggen, tussen de vele
mensen en andere wezens. Dan zouden ze me moeilijker te pakken krijgen. Ik verberg
mijn gezicht tussen mijn benen zodanig dat ik alles rondom me toch nog kan zien.
Iedereen slaapt nu, of doet alsof ze slaapt. Ik kijk voor me uit en denk over Hera's woorden.
Ik zou ze misschien inderdaat niet allemaal aankunnen. Een bewaker komt in beweging.
Bliksemsnel volgt mijn blik zijn lange passen. Hij stapt rustig de cel rond en controleert
of iedereen slaapt. Hij geeft een kort knikje en laat zijn blik op mij rusten. Een bewaker
staat nu net bij Hera. Ik hoor stappen achter me, maar ik kan niet om me kijken of ik zou
mezelf verraden. Een laars stopt pal voor mijn ogen. Snel sluit ik ze. Aanvallen of blijven
liggen. Dan trekt de oudste bewaker aan mijn haar, zodat hij mijn gezicht kan bekijken.
Hij knikt kort naar de anderen. Aanvallen, denk ik. Nu. Bliksemsnel gehoorzaamt mijn
lichaam aan mijn geest en schiet in actie. Een been krult zich rond zijn been en smijt hem
de grond. Ik pak zijn kronkelende hand, die me probeert te meppen, en zet mijn tanden
erin. Hij onderdrukt een schreeuw. Ik zuig, maar iemand trekt me weg. Ik zwaai met
mijn benen, kronkel alle kanten op. Iemand neemt me bij de schouders, iemand anders
bij de voeten en nog iemand legt ruw zijn harde handen op mijn mond. Ik vecht,
maar het lukt niet. ik kan zelfs mijn mond niet openen om mijn tanden in het taaie vel
te zetten. Een celdeur wordt geopend. Bang kijk ik naar Izaya, en daarna naar Hera.
Een deur werd achter ons gesloten, waardoor ik afgezonderd word door de gladiatoren.
Mijn handen worden vastgemaakt aan een tafel, mijn voeten aan de poten, een prop in mijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedo 25 jun 2009, 21:38

Als ik ineens gerommel hoor doe ik mijn ogen open.
Ik zie Rose in gevecht met bewakers. Als ik op wil staan wordt ik door de tralies bij mijn nek vast gegrepen. Naar adem happend kan ik alleen maar toekijken hoe ze Rose de cell uit voeren.
"Laat me los" schreeuw ik terwijl ik met mijn benen schot. De bewaker aan de andere kan van de tralies heeft sterk zijn onderarm om mijn nek.
Als ik merk dat ik toch niet los kan komen, ontspan ik weer.
'Je kan niks doen' klinkt een jonge mannenstem in mijn oor. De stem past duidelijk bij de bewaker die vanmiddag naar me knipoogde.
"Laat... me... los" snauw ik. De bewaker doet wat ik vraag en ik val op de grond. Meteen sta ik op en kijk hem aan.
"Flikker op" snauw ik weer, mijn ogen worden weer even zwart.
'Ze hadden jou net zo goed gepakt' snauwd hij nu terug. Tot mijn verbazing is hij een vampier. Meteen ben ik stil. Even kijken we zonder een woord naar elkaar... dan draai ik me boos om en ga weer tegen de tralies zitten.
Ik hoor dat de man door zijn knieën zakt en zijn gezicht naar mijn oor brengt.
'Ik help je wel, morgen ochtend vroeg mag ze weer terug, ik laat je mee gaan, dan kan je haar halen uit de andere cel waar ze nu zit' fluisterd hij.
Ik kijk verbaasd. Dan hoor ik hem weglopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedo 25 jun 2009, 21:53

De deur gaat op en een andere, jongere bewaker komt binnen en gaat aan de kant
zitten. O leuk, toch iemand met verstand, denk ik bij mezelf. In alle macht lukte het
me om een voet los te rukken, waarna de tafelpoot kraakte. 'Shit' Fluistert een bewaker.
'We moeten haar aan iets anders vastmaken.' Antwoort een andere. 8 handen
klemmen zich tot een ijzeren greep rond mijn armen en benen. Ik probeer te slaan,
te schoppen, maar deze zijn sterk. Te sterk. Het lukt me de prop uit mijn mond te
spuwen, wat een onderbroek blijkt te zijn. Ik schreeuw, want de andere gladiatoren
moeten me horen. 3 luide schreeuwen, dan wil een hand mijn mond dichthouden,
maar ik bijt hem hard. Een schreeuw volgt nog, maar dit keer uit de gebetenen zijn
keel. Ik hou zijn hand vast tussen mijn tanden en zuig bloed weg, maar niet genoeg.
Er wordt hard aan mijn haar getrokken en de onderbroek verdwijnt terug in mijn mond
en drukt tegen mijn stembanden. Ik wordt op een andere tafel vastgebonden, nog
steviger, zodat ik het touw in mijn vel voelde snijden als een mes. Tranen springen uit
mij ogen. De weinige kleren die ik aanheb, worden gescheurt. Ik probeer te protesteren,
maar niks helpt. Een broekrits wordt naar omlaag geschoven. De oudste bewaker komt
in me, en het voelt vreselijk. Ik heb het gevoel dat ik moet kotsen. Ik knijp mijn ogen
hard dicht. Denk aan leuke dingen. Maar het lukt niet. Ik voel schokken door mijn
lichaam gaan. Harder en ruwer bij elke schok. Het doet ontzettend veel pijn. Ik bijt
mijn tong bijna in twee. Met een zucht gaat hij uit me, en ik voel me misselijk.
Wanneer ik denk dat het gedaan is, voel ik een tweede in me gaan. Ik probeer mijn
ogen te openen en zie 4 bewakers, op een rij, grijzend staan kijken naar mijn
lichaam. Ik kon hun wel opeten. De schokken gingen door, en het leken er meer
dan mijn lichaam aankon...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedo 25 jun 2009, 22:04

Die nacht heb ik niet kunnen slapen. Telkens leek het alsof ik Rose hoorde, maar ik zal het me wel gewoon verbeeld hebben.
Nog voor de zon op is en iedereen nog slaapt komt de jonge bewaker, mijn leeftijd, naar de cel.
'Kom' fluisterd hij en doet de deur open.
"Moet je me niet vastbinden ofzo" mompel ik half fluisterend.
'Ga je weglopen dan?' vraagt hij bijdehand.
Ik zucht en loop achter hem aan.
"Hoe heet je" vraag ik fluisterend.
'Mephisto' antwoord hij fluisterend terug. Wat betekende dat ook alweer? Vraag ik in mezelf.
We stoppen bij een houten deur... duidelijk geen normale cel.
"Zit je hier?" vraag ik ongelovig.
'Ik ben bang van wel' antwoord Mephisto.
"Ben jij hier geweest gister" vraag ik met een boze blik.
'Ben je gek? Ik doe daar niet aan' antwoord hij, bijna iets te hard. Hij pakt een sleutel en doet de deur open.
'Schiet op' mompeld hij en ik loop naar binnen.
"Rose?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimevr 26 jun 2009, 22:11

Na een veel te lange tijd is het voorbij. Ik word aan de muur vastgehangen,
en de mannen gaan slapen. Ik krimp in mekaar tegen de muur en huil.
Dat is iets wat ik normaal nooit doe. Hoe kon ik zo zwak zijn? Had ik niet
gezegd dat ik ze wel zou aankunnen? Maar nu voelde ik me duidelijk
zwak en misselijk. Ik heb die avond eerder al gekotst blijkbaar, want mijn
knieën zaten onder het spuug. Als 1 iemand nu te dicht zou komen, zou ik
hongerig naar zijn pols grijpen en hem leegzuigen, nog voor ik het zou weten.
De deur gaat open. Voorzichtig draai ik mijn hoofd. O nee, nee nee, het is
Hera! O nee, haar kan ik niet bijten! Ze is een vriendin! Waarom komt niemand
anders naar me toe! "Hera" Fluister ik schor. "Blijf... Daar... Geen beheersing..."
kan ik er nog uitkrijgen. Het water kwam in mijn mond bij haar heerlijke
geur van het aanlokkelijk bloed. Achter haar zie ik een bewaker; een vampier.
Met bezorgde ogen kijkt hij me aan. Hera, nee, ga weg, breng jezelf niet in
gevaar, denk ik bij mezelf. "Bloed. Bloed nodig!" krijg ik eruit. Hopelijk
beseft ze dat ik me niet zou kunnen beheersen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimezo 28 jun 2009, 21:48

"Rose?" vraag ik weer.
Ik voel hoe Mephisto me nog tegen wil houden, maar ik loop meteen naar Rose toe.
Ik kniel bij haar neer.
"Kom meis, we maken je los" zeg je zachtjes. Ik buig over haar heen om met mijn dark elf spierkracht de ketens te forceren.
"Je bent zo weer vrij, misschien mag je je even wassen" zeg ik terwijl ik mijn blik vragend naar Mephisto wend.
Dan worden mijn ogen groot. Ik voel een koude rilling over mijn rug gaan, daarna een warme zeer pijnlijke plek in mijn nek.
Ik kan geen woord uitbrengen en Mephisto komt naar me toe gerend. Een gorgellend, naar adem snakkend geluid klinkt uit mijn keel, maar meer krijg ik er niet uit.
Mephisto probeerd Rose van mij los te rukken, maar blijkbaar is er iets gaande waar ook hij niks aan kan doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 14:03

Mijn ogen openden zich langzaam. Een kreun ontsnapte aan mijn keel.
Toen voelde ik aan mijn voorhoorf.
Op mijn voorhoofd zat een grote bult. " aah "
is het enige dat ik kan uitbrengen. " ze moeten me een klop
geven hebben maar voor wat ? " mompel ik in mezelf.
Nu wist ik het weer. " Rose , Hera ? " riep ik paniek.
Ik keek overal maar vind ze niet. " De bewakers "
tier ik bijna. Ik mocht er niet aandenken wat er gebeurt
is. Al mijn agressie dat ik leerde beheersen kwam naar boven.
Als een wild beest vveranderde ik in een wolf en wring me tussen
de tralies. Ik dwaal al een paar minuten door de gangen maar
zie geen enkele bewaker... Des te beter. Op dit moment blijf je
maar beter uit mijn beurt. Opeens zag ik een deur open staan,
vanuit de deuropening kon je drie schaduwen zien. Ik loop naar
binnen als een wolf met hondsdolheid. Tot mijn verbazing zie ik
Hera , Rose en nog een onbekend persoon. Ik zie wat er gebeurt,
zonder denken loop ik naar Rose haar been en bijt er in , in de hoop
dat ze Hera zou los laten. " Dit doet mij meer pijn dan jou " mompel ik
tussendoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 20:50

(hahaa, ik wou eigenlijk nog lief doen en het wat subtieler doen, of het je eerst vragen ofzo, omdat je mijn vriendin bent, maar kom, het is nu zo btw, mensen, dit hebben Hera en ik eerst besproken hoor, dat je niet denkt.. :D)

Rose

Ze komt te dicht bij me. Het is alsof ik in een monster verander, omdat ik zo'n razende dorst heb. Normaal zuig ik al het bloed uit mijn prooien, maar nu is het... Anders...
Tot mijn schrik besef ik wat ik aan het doen ben. Ik voel de wolventanden haast niet in mijn been.
Ik ruk me los van Hera en duw haar weg, uit afschuw voor mezelf. Wat heb ik nu gedaan!
Ik heb niet teveel bloed en ook niet te weinig bloed gedronken, dus dat wou zeggen...
Maar kan een Dark Elf in een vampier veranderen? Te veel om na te denken. Mijn hoofd tolt.
Mijn bewustzijn komt terug en uit angst ruk ik gewoon mijn traliesen los en buk me over Hera heen,
niet lettend op de bewaker en de Weerwolf. "Hera? Hera?" O nee. Wat ik nu gedaan heb,
is erger dan de ergste ramp. Ik kan het me nooit veroorloven mijn zelfbeheersing te verliezen,
maar daarnet was het alsof mijn ik uit mijn lichaam ging en de geest van een wild dier in de
plaats kwam te zitten. Mijn werk kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Tranen lopen over
mijn wangen, iets wat nooit gebeurt. Ik proef hun zoete smaak, waarna ze op Hera's wang
vallen omdat ik over haar heen hang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 20:55

Een brandend gevoel vult alle aderen in mijn lichaam. Rond mijn mond en handen vormd zich de ware kleur van een dark elf, terwijl mijn ogen wit wegdraaien. Mephisto kijkt kwaad naar Rose en bijt dan zijn eigen pols open. Hij zet zijn pols aan mijn mond en uit instinkt begin ik meteen het bloed uit zijn pols te zuigen. Als snel haalt hij zijn hand weer weg. Mijn lichaam maakt rare sluiptrekkingen en mijn lichaam begint te schokken.
Dan opeens lig ik dood stil. Even gebeurd er niks... niemand doet wat, niemand zegt wat. Een pijnlijk gevoel vult mijn mond als mijn hoektanden een klein stukje langer worden en mijn ogen worden lichter groen dan ze al waren, bijna geel achtig fel. Langzaam doe ik ze open.
"W... wat is er gebeurd" mompel ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 21:05

Ik ben teveel in choque, waardoor ik niets kan zeggen.
Tranen rollen nog steeds over mijn wangen,
mijn ogen zitten rood. "Hera, het spijt me zo! Ik zei nog,
niet dicht komen! Ik kon mezelf niet beheersen! O, Oooo!
Je weet niet hoe erg het me spijt!" Het was overgegaan in
iets als een klaagzang, met veel gesnik. Naast onze kamer
hoor ik mannen wakker worden en lachen, zodra zouden
ze naar hier komen. Verwoed kijk ik om me heen.
"We moeten hier weg" fluister ik wild. Ik sta op en draag
Hera in mijn beide armen. "Hera, ik zeg het je nu. Je moet
het weten. Ik kon mezelf niet beheersen en heb je gebeten.
Zoiets heb ik nog nooit gedaan. Ik heb net genoeg bloed
gezogen om je tot een Daywalker te maken. Het spijt me,
dat kan ik niet genoeg zeggen. Laten we zo snel mogelijk
hier vandaan gaan!" Ik kijk de bewaker vragend aan en zie
dat zijn kwade blik weg is. Diep in zijn ogen lees ik begrip,
alsof hij dit eerder meegemaakt heeft. Ik merk plots dat ik
eigenlijk niks aanheb, maar nu kan me dat niet schelen.
De mannen worden wakker, Hera is gebeten door een wrede
Vampier, hoe kan ze me nu in godsnaam nog een vriendin
noemen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 21:18

Ik voel vaag dat Rose me optilt, ookal weet ik niet dat zij het is. Snel gaan we weer naar de openbare cellen. Mephisto heeft blijkbaar de kleding van Rose weten de bemachtigen, want hij geeft deze aan haar als we vlak bij de cellen zijn.
Ik begin alweer een beetje bij zinnen te komen en zie vaag wat er gebeurd. De wond waar Rose me gebeten heeft loopt uit in zwartige strepen, als een ziekte door mijn aderen... het dark elf zijn is blijkbaar niet uit mijn bloed verdwenen, alleen het mensen deel. Van buiten is er niks vreemds te zien, ik ben nogsteeds gewoon blank, heb nogsteeds puntoren alleen mijn tanden zijn langer dan eerst.
'Trek dit aan' hoor ik Mephisto zeggen, waarschijnlijk tegen Rose.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 21:25

Ik haal mijn tanden uit haar been en kijk naar hun.
" Sorry Rose " stamel ik nog maar iedereen was te haastig
dat ik gewoon maar verdwaast sta te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 21:31

Ik kijk om mijn schouder naar Izaya. "Kom" Zeg ik tegen haar.
De bewaker reikt me mijn kleren aan. "Dank je" Fluister ik.
We zijn nu de cel binnen, ik leg Hera voorzichtig aan mijn voeten,
ze had nog geen kik gegeven. Ik trek snel de simpele bloes aan
en ondergoed. De bewaker legt zijn hand op mijn schouder,
waarna ik in mekaar krimp. Geen man zou me nog kunnen aanraken
zonder dat er een rilling over mijn rug loopt. "Zorg voor haar."
Zegt hij. "Natuurlijk." Verzeker ik hem. "Bedankt om ons te helpen."
zeg ik. "Hopelijk krijgen ze me niet meer te pakken,
hopelijk kan ik me in het vervolg beter beheersen. Het was zo fout
van me." Zeg ik weer. Ik zie weer dat begrip in zijn ogen.
Hij knikt en loopt weg, naar de traliesen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 29 jun 2009, 21:35

Ik knikte naar Rose. als ik Hera zie liggen kijk ik vlug weg.
Ondertussen ben ik al terug veranderd in Izaya maar we moesten
toch naar de cel dus kon ik Hera even goed dragen.
Ze ziet er niet zo best uit. " Leg haar op mijn rug
als ik terug verander in een wolf " zeg ik vluchtig. " Is veel makkelijker "
Zonder dat ze toestemt verander ik in een wolf en kniel voor Hera.
Ze lag op mijn rug en we stappen naar de cellen. Langzaam laat ik haar
van mijn rug slieren en ga bewakend naast haar zitten.

(( Ik breng al jullie plannen in de war zeker ? ))

Edit door Nadine: We waren al terug in de cel, maar dat geeft niet ;)... we hebben verder geen plannen! Alleen dat Hera zou veranderen, meer niet!

(( Heb mijn berichtje een beetje aangepast zodat het klopt ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimevr 03 jul 2009, 19:56

Ik ben kwaad op mezelf. Zo ontzettend kwaad! Ik kan het nog steeds
niet geloven. Hoe kon ik? Ik vloek binnensmonds. Hera ligt veilig naast
me, ze lijkt geen tekenen van pijn te tonen, ofwel houd ze die voor
zichzelf. Ik voel aan haar wang; haar temperatuur was nog normaal.
Die zou algauw koud worden; koud als steen. Ik voel de warmte weg-
glijden onder mijn hand. Ik zie bewakers naar ons groepje kijken.
Ze lijken het verwacht te hebben dat ik al eerder ontsnapt ging zijn.
Misschien tonen ze toch wat medelijden en laten ze ons niet vechten
voor vandaag. Een bewaker komt naar ons toe, die heb ik nog nooit
eerder gezien, vast nieuw ofzo. "Wat scheelt er met haar? Kan jij
ervoor zorgen dat ze kan vechten? Anders moet ze in een ruimte
appart." Zegt hij kort, maar toch niet zo bits als de anderen. Ik kijk
hem kwaad aan, mijn ogen rood van het huilen. "Ik ga niet bij haar
weg." Zeg ik kortaf. Nu niet meer. Dit kan ze niet alleen doorstaan,
ik moet bij haar zijn. Ze heeft vrienden nodig. Als ze mij nog een vriend
kan noemen. Ik zie dat de wond van het bijten al dichtgroeid. Later
zou je alleen nog maar 2 piepkleine puntjes zien. "Kan je ons wat water
brengen?" Roep ik de bewaker na, die al naar de poort terug loopt.
Hij knikt en later krijg ik een kom water in mijn vuile handen geduwd.
"Dankje." Prevel ik. Ik zet de kom aan Hera's lippen en probeer
haar te doen drinken. Ze zou elk moment kunnen wakker worden en
ook razende dorst hebben, want ze heeft nu geen energie. Wat
moet er dan met haar gebeuren? Misschien zou ze toch best, samen
met mij dan, in een apparte cel gaan. Mijn dorst was namelijk ook
nog niet over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimevr 03 jul 2009, 20:22

Ik voel iets kouds langs mijn mond en nek lopen. Ik doe moeizaam mijn ogen open en zie Rose.
"Wat is er gebeurd" mompel ik terwijl ik mijn ogen even dichtknijp tegen het felle zonlicht.
Ik neem een paar slokken van het water en ga dan rechtop zitten.
Los van het feit dat ik moe ben, voel ik me redelijk goed.
Ik wrijf even in mijn nek. Mijn ogen zijn gewent aan het licht. De zon is nog maar even op, want de lucht is nog een beetje oranje.
"Wanneer moeten we weer vechten" vraag ik Rose, zonder enig idee van wat er met mijn lichaam staat te gebeuren.

Omdat Hera nu half Daywalker half Dark Elf is, KAN ze ook gewoon eten eten enzo! Maar bloed geeft haar de meeste energie!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 06 jul 2009, 17:47

Mijn mond valt bijna open van verbazing.
Ten eerste omdat ze zo vroeg alweer bij bewustzijn is,
ten tweede omdat ik echt had gedacht dat ze mijn uitleg
de vorige keer al gehoord had. Dus ik moet het nog eens
zeggen, want nu vraagt ze weer wat er is gebeurt.
"Ik kon mezelf niet beheersen en heb je gebeten, Hera. Je
kwam te dicht.
ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Ik heb net genoeg bloed
gezogen om je tot een Daywalker te maken. Het spijt me,
dat kan ik niet genoeg zeggen. Echt waar, ik weet dat je
me nauwelijks zal kunnen vergeven, en ik zal blijven
leven met deze schuld..." Mijn gezicht staat strak, terwijl
mijn ogen haar nieuwsgierig opnemen. Qua uiterlijk is ze niet
veel veranderd, vind ik... Waarom heeft ze geen dorst?
Maar dan komt een lichtje oplichten in mijn hoofd. Aha.
Ze is niet 100% daywalker, neenee, ze is een mengeling
tussen een Dark Elf en een Daywalker. Misschien is ze niet
zoveel veranderd. Misschien zullen niet velen het zelfs merken,
als ze geluk heeft. "Ik weet het niet wanneer we moeten
vechten... Er zijn net 5 gladiatoren de arena binnen gegaan,
die moeten vechten tegen een mini legertje van zware mannen,
die in koetsen zitten met messen ofzo, heb ik gehoord...
Ik hoop dat we eerst even op krachten mogen komen..."
Maar diep vanbinnen weet ik dat ze juist míj niet op krachten
zullen laten komen, want ze willen me zien lijden, zien
verliezen in een gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedi 07 jul 2009, 16:59

Ik voel dat ik beter kan weg gaan bij Rose en Hera.
Langzaam stap ik maar weg. Ik loop waarschijnelijk
in de weg. Zeg ik tegen mezelf als ik mijn handen in
mijn half kapote zakken stop en tegen een beetje zand
schop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedi 21 jul 2009, 21:06

Ik staar naar de anera. We kunnen net de gevechten niet zien, want er zitten mensen voor.
Ik voel me verbazingwekkend goed... beter dan ooit zelfs. Ik kijk naar mijn vingertoppen die langzaam zwart worden. Met mijn Dervish klasse kan ik zwarte magie beheersen. Als er een bewaker voorbij loopt stop ik snel mijn hand weg die langzaam normaal wordt. Hij kijkt me even fel aan. Als ik terug krijg voel ik een vreemde neiging naar boven komen... bijna dierlijk... om naar zijn strot te vliegen en hem leeg te zuigen.
Ik laat spontaan mijn tanden zien en schrik bijna van mezelf...
Ik ben dus een vampier? Of in ieder geval iets wat erop lijkt?
De bewaker loopt de cellen in.
'Mee komen' zegt hij tegen een paar van ons (dit zijn ALLE mensen die meedoen in dit verhaal).
"Moeten we vechten" vraag ik, als de man me aan mijn arm omhoog trekt.
'Ja... maar niet meer hier' snauws hij.
Buiten de cellen staat een paard met een kooi erachter. Eén voor één worden we hierin gezet.
'Jullie krijgen promotie' zegt de bewaker vals en lacht hard, terwijl speeksel druppels zijn mond verlaten.

Iedereen, plus nog wat meer denkbeeldige gladiatoren, gaat naar een nieuwe arena... Iets beter en groter, en dichter bij Rome!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimedi 21 jul 2009, 22:54

Ik kijk Hera onderzoekend aan. Ze lijkt het goed te nemen.
Geen tekenen van vermoeidheid, of erge pijn. Goed dus.
Ik schrik wanneer een bewaker aan mijn schouder rukt en me
in een rij zet met andere Gladiatoren, die in een kooi worden
gezet. Het is er zeer krap en de vliegen komen op de open wonden
van de meesten zitten. Ik ga op de grond zitten, tussen de anderen.
Wat verder zie ik Izaya en Hera zitten. Enkel drie bewakers gaan mee,
de rest blijft. Ook de vampier-bewaker reist met ons mee. Hoelang
zou deze reis duren? Hopelijk niet te lang, want ik heb razende
dorst. Maar nu beheers ik mezelf beter dan ooit.
Iedereen zit in de kooi en het paard begint moeizaam te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimewo 22 jul 2009, 21:37

Ik stap naar de ene kant van de cel terwijl ik met mijn ogen naar de grond
kijk. Even kijk ik achter me naar Hera en Rose. Maar als ik me wil
omdraaien staat er opeens een dikke bewaker voor me. " Meekomen "
roept hij tegen me. " Waarom " antwoord ik nors. Ik wil tegen strippelen
maar dat haalt toch nieks uit. Dus doe ik het maar niet. Ik laat alleen
mijn tanden even zien aan de bewaker. Met een duw word ik in een kleine
kooi geduwd en val op de grond. Vlug kruip ik recht en zak in een, in een
hoek. Zo te zien was beland op een stuk hout dat uitstak. Ik rol mijn mouw op
en kijk naar de wonde. Niet erg denk ik bij mezelf. Maar wat mij het meest bezig
houdt is waar we naar toe gaan en hoe lang het zou duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimevr 28 aug 2009, 18:14

Hm. Dit was altijd mijn favoriete RPG...
Jammer dat je gaat stoppen, Nadine..
Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen actief waren!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 31 aug 2009, 17:39

Het is inderdaad jammer dat het gaat stoppen maar Rl gaat voor.
Dus ik begrijp het wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitimema 31 aug 2009, 18:21

Tja... sorry!
Ik heb gedaan wat ik kon en mensen lijken geen interesse meer te hebben.
De PRG zal even op sterk water komen, maar zal nooit helemaal verdwijnen hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





SPEEL HIER! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: SPEEL HIER!   SPEEL HIER! - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPEEL HIER!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SPEEL HIER!
» SPEEL HIER!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Prullenbak :: Game 2: Gladiators :: SPEEL HIER!-
Ga naar: