MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op vr 14 mei 2021, 23:46.
maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Celtic_
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Alice
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Tarí
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Merula
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Eridor
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Grim
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Riku
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 
Jos
Jezelf voorstellen I_vote_lcapJezelf voorstellen I_voting_barJezelf voorstellen I_vote_rcap 

 

 Jezelf voorstellen

Ga naar beneden 
+5
Riku
Eridor
Tarí
Alice
Nadine
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:33

We weten allemaal waarschijnlijk wel wie jouw personage is in de game... maar dan weten we eigenlijk nog helemaal niks over de persoon erachter!
Daarom hier een topic om jezelf even voor te stellen! Wel zo leuk! Toch?

Neem deze lijst over als je jezelf even voorsteld!

Code:

[b]Naam:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Geboortedatum:[/b] (ook handig voor je verjaardagskalender)
[b]School/werk:[/b]
[b]Hobby's:[/b]
[b]Extra:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:33

Naam: Nadine
Geslacht: vrouwelijk
Geboortedatum: 1 juli 1991
School/werk: Havo, examenjaar
Hobby's: Mijn huisdieren, muziek, lezen, tekenen, gamen (PC, Xbox360, Playstation 2, Nintendo DS), mijn vriend, computeren.
Extra: Ik ben nu aan het sparen voor een nieuwe PC, want mijn laptop begeeft het langzaam aan! Ik wilde na mijn examen naar de kunstacademie, maar ben niet aangenomen, omdat ik nog te jong ben. Ik ga een jaar werken en het volgend jaar weer proberen!
Ik luister verder naar metal, hardrock en oude rock 'n roll. Zo luister ik naar Cradle of Filth, maar ook naar de Golden Earring. Ik probeer altijd mezelf te zijn en laat me niet op mijn kop zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimevr 08 mei 2009, 14:21

Naam: Mijn forumnaam =Alice maar echte naam is Gytha
Geslacht: vrouwelijk (zeggen ze)
Geboortedatum: 1 juni (oehw, dat is over 3 week en dagen :D)
School/werk:Op het VMBO van de slechtste school van Nederland (Kijk maar na! het is echt waar) en afwasser bij een restaurant.
Hobby's: Tekenen, lezen, RPG, Tennis
Extra: Mijn grootste hobby's zijn tekenen en lezen en doe het ook best vaak. Lezen doe ik meestal midden in de nacht, want dan kan ik me het beste concentreren. Ik heb en concentratie probleem en als ik soms iets doe of iemand zegt iets tegen me kan ik wel antwoord geven maar ik neem alles niet in me op (vaak genoeg gehad xD) Je mag van mij alles vragen wat je wilt. Ik zal niet liegen, want daar kan ik niet tegen op internet. Ik wil na mijn schoo naar het Alfa college in Groningen om ICT specialit te worden, of animatietekenaar worden (als dat een beroep is xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimezo 10 mei 2009, 11:35

Naam: Mijn forumnaam is Tarí maar mijn echte naam is Xenia
Geslacht: vrouwelijk
Geboortedatum: 2 mei 1994
School/werk: Werken doe ik nog niet xD maar ik ga wel naar school te Roeselare het Vabi voor de
richting Biotechniek.
Hobby's: Paardrijden , lezen , schrijven , rpg'en en vervelen xD oja ik ben ook veel met dieren bezig.
Extra: Eerst en vooral ik ben een belg xD ik lees en schrijf doodgraag maar kom daar tijd te kort voor.
Best wel jammer =( Een paar mensen zullen me kennen van een ander rpg forum en Ht. Van muziek hoor ik
liefst muziek van tussen den jaren 60 en 90. Deze van onze tijd zijn ook mooi hoor maar toch niet echt iets
voor mij... Als je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen Ik zal er ook niet om liegen en ik bijt ook niet.
Oja ben ik een grotte LotR fan en kijk graag films ... Dit was het een beetje ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridor

Eridor


Aantal berichten : 14
Join date : 09-05-09

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimezo 10 mei 2009, 13:22

Naam: Forumnaam: Eridor, echte naam: Denzel
Geslacht: mannelijk
Geboortedatum: 19 februari 1996
School/Werk: Ik ga naar de school in Ardooie, het IHKA, en ik ben nog op zoek naar werd
Hobby's:Badminton, voetbal, tennis, lezen, schrijven en computer
Extra:Ehm, mijn droom is om later, als ik groot ben schrijver te worden, ik ben eigenlijk geen muziekfan, zoals velen, haat ik ook school, ik breng teveel tijd door op de computer, en daar moet ik echt mee stoppen maar dat gaat dus nooit gebeuren. Ehm, en als je nog vragen hebt, stel ze dan maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimezo 10 mei 2009, 18:25

Welkom allemaal!
Leuk hoor, zoveel nieuwe 'gezichten'.

Ik zoek nog iemand die eventueel één van de games wil verwoorden in een verhaalvorm zoals in boeken! Boekvorm dus Dat kan echter alleen als er natuurlijk netjes geschreven wordt en alles klopt! Het is veel werk, maar als je toch schrijver wilt worden haha!
Maar dat kunnen we altijd nog besluiten, wil ik nu nog niet te veel aan vasthouden, want zoiets kost zeeën van tijd!
(Het is trouwens niet echt om uit te geven, maar voor op internet, zodat mensen verhalen kunnen lezen die al afgesloten zijn).

Nou ik hoop dat we met z'n alleen leuke verhalen gaan schrijven! Ook de mensen die nog komen!
Heb nu al zin in 1 juni!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Riku

Riku


Aantal berichten : 12
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : somewhere in the darkness

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimewo 13 mei 2009, 07:47

Naam: forum=Riku echte naam Daniëlle
Geslacht: vrouw
Geboortedatum: (ook handig voor je verjaardagskalender) 29 juli 1994
School/werk: school havo 3
Hobby's: vervelen, muziek luisteren, youtube *dat noem ik een aparte hobby*, computeren, gamen, rpgen, nog wat verveelde dingen.
Extra: idd computer verslavind. zeer verveeld persoon =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimevr 15 mei 2009, 18:18

Naam: Fien (hier: Celtic_)
Geslacht: Vrouwelijk
Geboortedatum: 10 december 1993
School/werk: Afwasser in restaurant, Babysitter en Studente in TIHF de maricolen te brugge, 4e jaar KSO.
Hobby's: Schilderen, tekenen, lezen, schrijven, naar mijn verzorgpaard gaan, paardrijden, muziek beluisteren, RPG'en, boetseren, wandelen, ...
Extra: Ik ben een meisje dat houdt van de natuur en dat wenste geboren te zijn in ofwel de Hippietijden ofwel op een Ranch in vroegere tijden. Ik ben nogal gauw jaloers, dat is een minpunt van mij, qua uiterlijk ben ik vrij klein (1m57) en heb blauwe ogen, lang blond haar (stijl, ookal kam ik het nooit.) Ik ben erg bijgelovig en hou ervan om de wijde natuur in te trekken en de fauna en flora te bewonderen. Ik hou ervan om kruiden te verzamelen en ze toe te passen (genezende kruiden dan) in het dagelijkse leven. En even terzijde: ik kan Gestoord zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimevr 15 mei 2009, 21:46

Citaat :
ik kan Gestoord zijn.

Wij allemaal denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedo 21 mei 2009, 19:12

Nadine schreef:
Citaat :
ik kan Gestoord zijn.

Wij allemaal denk ik
goed dan, dan voel ik me niet alleen
x!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimezo 24 mei 2009, 22:42

Het is niet leuk om normaal te zijn, daarom is iedereen gestoord^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Merula

Merula


Aantal berichten : 16
Join date : 19-05-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nederland, Overijssel, Zwartsluis

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 26 mei 2009, 15:33

Naam: Merula
Geslacht: Vrouwelijk
Geboortedatum: 8 september 1990
School/werk: Examenjaar VMBO Theoretische Leerweg (op mijn school mag je in twee helften examen doen)
Hobby's: Schrijven, lezen, RPGen, muziek luisteren, films kijken, dieren en kinderen lief vinden (ja, dat is echt een hobby), wandelen
Extra: Ik voel me oud.. Alweer xP En ik ben gelukkig niet de enige gestoorde ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 26 mei 2009, 18:33

Hoezo voel je je oud? Ik word over een maandje 18 Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je in je examenjaar VMBO zit, zal het wel meevallen


Laatst aangepast door Nadine op di 26 mei 2009, 18:33; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Dorgeshuun

Dorgeshuun


Aantal berichten : 20
Join date : 26-05-09
Woonplaats : Dorgeshkaan

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 26 mei 2009, 19:11

Hallo!
Voor de gene die mij niet meer kennen, ik ben Laurens (Dorgeshuun) en heb ook meegedaan op Nadine's voorige RPG. Ik zie dat er nog maar een paar van vroeger over zijn (Morea, Grim en Nadine zelf).
Ik kreeg laats een mail van Nadine en wilde graag weer meedoen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dorgeshuun

Dorgeshuun


Aantal berichten : 20
Join date : 26-05-09
Woonplaats : Dorgeshkaan

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 26 mei 2009, 19:11

Oja! Hoe plaats ik een avatar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Merula

Merula


Aantal berichten : 16
Join date : 19-05-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nederland, Overijssel, Zwartsluis

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimewo 27 mei 2009, 20:05

Kwam jij er pas later bij, Laurens? In deed in het begin (ergens lang geleden) ook mee, maar ik herken je geloof ik niet.. Niet dat dat uitmaakt, ik ben gewoon nieuwsgierig XP
En ik ben officieel al 'volwassen', Nadine. Woow, dat klinkt pas echt oud.. Nou, voor de meeste wetten dan, ik ben nog geen 21. Ik ben 18.. Ik weet dat ik maar een jaar ouder ben, maar toch.. Ach, ik voel me gewoon nog niet echt 18 en ik moet niet zeuren XP

O ja, misschien hoor ik hier niet op te reageren, maar Laurens (als ik je zo zou mogen noemen?), ik zou het fijn vinden als jij ook een lijstje invult. En als je een avatar wilt, moet je er eentje opslaan en naar je profiel gaan. Daar staan bovenaan meerdere dingen waar je op kan klikken, eentje daarvan is avatar (ofzo), daar kan je dat instellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimewo 27 mei 2009, 22:26

Hey Laurens, ik was er op de vorige forum ook Maar leuk dat je weer meedoet:P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Veerle

Veerle


Aantal berichten : 4
Join date : 14-06-09

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 16 jun 2009, 19:47

Naam: Veerle
Geslacht: vrouwelijk
Geboortedatum: (ook handig voor je verjaardagskalender) 29 april 1997, nog niet zo geweldig oud dus
School/werk: Ik zit nog op de basisschool, in groep 8. Volgend schooljaar ga ik naar het VWO.
Hobby's: Euh... Tekenen, lezen, computeren, me doodvervelen (nee, dat doe ik gewoon vaak), het gezeur van mij ma aan moeten horen over dat ik computerverslaafd ben, gek zijn, melig zijn, kletsen en rare woorden bedenken.
Extra:

Hallo mensjes! Ik ben dus Veerle. Ik ben net nieuw hier en ik moet nog een personage aanmaken maar dat doe ik straks denk ik, want nu ben ik vanalles tegelijk aan het doen. (Kletsen met Az op H!Pste, vage spelletjes spelen, drakeneieren uitbroeden).
Doeizelzzz!
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 16 jun 2009, 20:51

welkom!
ik had een vraagje aan iedereen,
wie komt hier uit belgië, buiten Tarí?
want aan de meesten hun taalgebruik,
denk ik dat de meesten uit nederland komen,
is dat waar?

x!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedi 16 jun 2009, 20:51

@Veerle Cool, zit je ook op hipste? Hoe heet je daar?

Edit: Ik heb je al gevonden En een vriendenverzoek gestuurd als het goed is.

@Celtic_ Ik ben Nederlands.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Veerle

Veerle


Aantal berichten : 4
Join date : 14-06-09

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 15:35

@ Alice: Heet jij Gait op H!Pste?

Weet hier iemand of er ooit (waarschijnlijk op het oude forum) iemand heeft meegedaan die Aeaila/Marlous heette?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 16:09

Jup, ik heet daar Gait.
En volgens mij heeft Aeaila meegedaan opp het oude. Ik ken haar in ieder geval wel van andere forums. Door haar ben ik op hipste gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Veerle

Veerle


Aantal berichten : 4
Join date : 14-06-09

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedo 18 jun 2009, 16:24

Ik ook. Aeaila deed in ieder geval mee aan Telrunya RPG. Weet je dat ze op H!Pste Azure heet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedo 18 jun 2009, 17:26

Hoi Veerle!
Welkom!
Leuk dat je er bent. Neem gerust de tijd om een personage aan te maken en de regels goed door te lezen! We hebben geen haast! Haha!
Als je vragen hebt mag je die altijd stellen!

PS. MENSEN IK BEN GESLAAGD!!!!! IK HEB MIJN HAVO DIPLOMA!!! HELL YEAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Veerle

Veerle


Aantal berichten : 4
Join date : 14-06-09

Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitimedo 18 jun 2009, 18:04

Gefeliciteerd!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jezelf voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jezelf voorstellen   Jezelf voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jezelf voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: Algemene Chat-
Ga naar: