MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op vr 14 mei 2021, 23:46.
april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Celtic_
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Alice
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Tarí
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Merula
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Eridor
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Grim
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Riku
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 
Jos
Willen we een Game 3? I_vote_lcapWillen we een Game 3? I_voting_barWillen we een Game 3? I_vote_rcap 

 

 Willen we een Game 3?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Willen we een Game 3? Empty
BerichtOnderwerp: Willen we een Game 3?   Willen we een Game 3? I_icon_minitimedo 07 mei 2009, 16:53

Er zijn nog niet heel veel leden (ik hoop dat daar snel verandering in komt) maar voor de mensen die er wel al zijn:
Willen we een game 3? Dus een derde verhaal?

Ikzelf wil eigenlijk het idee van Meara (van Achter Gesloten Deuren) in het klein voortzetten in een derde verhaal! Het zal wel een beetje anders worden en ik wil ook kijken of ik verschillende doelen kan stellen gedurende het verhaal, een soort opdrachten.
Dit zal nog wel even op zich laten wachten want ik heb het even druk met school (examen enzo), maar laat hier even weten wat je ervan vind en of je nog ideëen hebt!

Voor de mensen die AGD niet kennen:
Alle personages zitten gevangen in een magisch huis, ze worden voorzien van eten, kleding en andere behoeftes d.m.v magie. De meesten proberen een weg naar buiten te vinden, d.m.v aanweizingen en raadsels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Riku

Riku


Aantal berichten : 12
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : somewhere in the darkness

Willen we een Game 3? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willen we een Game 3?   Willen we een Game 3? I_icon_minitimema 11 mei 2009, 20:46

ja heel leuk. ik doe zekker mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Willen we een Game 3? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willen we een Game 3?   Willen we een Game 3? I_icon_minitimema 11 mei 2009, 21:25

De informatie ed. is al een heel eind af! Af en toe schieten me nog dingen te binnen van 'hey, dat MOET er ook bij'.
Ik hoop zeker dat er genoeg mensen zijn die de game leuk vinden! Ik weet nog niet of game drie óók 1 juni open gaat! Misschien moeten we eerst even kijken hoe de eerste 2 lopen, omdat er veel nieuwe leden zijn en het anders misschien te druk wordt!
Mensen kunnen dan ook alvast de namen van de personages goed inprenten en wennen aan het feit dat je natuurlijk geen personages van games door elkaar moet halen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Willen we een Game 3? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willen we een Game 3?   Willen we een Game 3? I_icon_minitimewo 20 mei 2009, 20:15

he! hoe komt het dat er een rpg in de prullenbak zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Willen we een Game 3? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willen we een Game 3?   Willen we een Game 3? I_icon_minitimewo 20 mei 2009, 20:18

Dat heb ik gedaan!
Deze RPG wordt tijdelijk in de prullenbak geplaatst! NIET voor altijd dus, alle personages ed. blijven bewaard! Ik vond het alleen wat veel op het forum, dus ik probeer hem nu degelijk weg te werken, maar wel zo dat je het nog kan bekijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





Willen we een Game 3? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Willen we een Game 3?   Willen we een Game 3? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Willen we een Game 3?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen game 2
» Vragen game 3
» Rassen game 1
» Rassen game 2
» Opening Game 2 en 3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: RPG gerelateerde Chat-
Ga naar: