MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op vr 14 mei 2021, 23:46.
april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Celtic_
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Alice
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Tarí
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Merula
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Eridor
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Grim
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Riku
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 
Jos
Post Celtic_ zus personage I_vote_lcapPost Celtic_ zus personage I_voting_barPost Celtic_ zus personage I_vote_rcap 

 

 Post Celtic_ zus personage

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Post Celtic_ zus personage Empty
BerichtOnderwerp: Post Celtic_ zus personage   Post Celtic_ zus personage I_icon_minitimedo 21 mei 2009, 16:04

Hier een post van Celtic_ die op de verkeerd plek stond!

Celtic_ schreef:
Hé, ik had een vraagje,
ik heb iemand nodig die in de RPG mijn zus wil spelen!
Ik heb de zus Isoura genoemd, maar je kan ze een andere naam geven ook! Ze is wel een vampier...
Zou iemand dat willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Post Celtic_ zus personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post Celtic_ zus personage   Post Celtic_ zus personage I_icon_minitimedo 21 mei 2009, 19:02

Mijn excuses datie verkeerd stond allesinds
Hopelijk wil iemand? Anders zal ik maar wijzigen in mijn personage dat Isoura weg of dood is ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Post Celtic_ zus personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post Celtic_ zus personage   Post Celtic_ zus personage I_icon_minitimedo 21 mei 2009, 19:44

Ik speel liever een op zichzelf staant personage, maar misschien is er wel een dame die de zus van je personage wil zijn!
Je zou ook kunnen kijken of je nog iemand kent die mee wil doen met de RPG en dan je zus wil spelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





Post Celtic_ zus personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post Celtic_ zus personage   Post Celtic_ zus personage I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post Celtic_ zus personage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Celtic = Anoro
» Celtic = Rose
» Personage regels
» [2] Maak een tekening/illustratie van jouw personage!
» Post regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Prullenbak :: Game 2: Gladiators :: Chat-
Ga naar: