MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Celtic_
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Alice
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Tarí
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Merula
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Eridor
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Grim
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Riku
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 
Jos
Ik moet mijn ei kwijt I_vote_lcapIk moet mijn ei kwijt I_voting_barIk moet mijn ei kwijt I_vote_rcap 

 

 Ik moet mijn ei kwijt

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimewo 03 jun 2009, 17:58

Dit topic is voor eidereen die even zijn ei kwijt moet en even moet klagen over iets wat er gebeurd is, of om juist iets heeeel leuks te vertellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimewo 03 jun 2009, 18:00

EI

Ik begin zelf gelijk maar! Morgan is de release van de Sims 3. Nou was de sims gisteren al verstuurd (doen ze, zodat iedereen hem echt optijd heeft). Werd ie dus al vandaag bezorgd! Was ik niet thuis! Ik was tussen 1 en 4 mijn laatste examen maken en in die tijd is de postbode dus langs geweest! Nou moet ik wachten tot morgen (12game.nl levert niet af bij buren ed). Ik had nu dus al gewoon de Sims kunnen spelen! WHAAAAA! FRUSTRATIE!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimewo 03 jun 2009, 19:54

Dat zuigt echt mega erg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimewo 03 jun 2009, 20:13

Behoorlijk! Gelukkig ben ik morgen de hele dag thuis, en mijn ma ook! Dus dan kunnen we dubbel checken of er iemand aanbelt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Riku

Riku


Aantal berichten : 12
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : somewhere in the darkness

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimedo 04 jun 2009, 21:51

aniway tijdschrift zou 28 mei komen, maar 3 dagen later las ik op de website dat hij een weekje later zou komen.
ik zat dus al 3 dagen depresief voor de brienvenbus
en vandaag is het al een week geleden en hij is er nog steeds niet

>:-( grrr...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimevr 05 jun 2009, 00:48

EI

Ik heb de sims! YEAH! Heb de hele dag gespeeld, maar omdat mijn eigen laptop het niet meer aan kan, kan ik hem alleen op de laptop van mijn ma spelen en die heeft ze nu zelfs 'nodig' dus ik kan niet meer spelen! Heb wel de hele avond gespeeld, want toen was ze er niet, maar nu moest ik dus stoppen!

@ Riku: ik ben lid van een engels tijdschrift en nou is er een nummer nooit aangekomen! Dat was pas rot! Ik had nummer 44 al binnen, terwijl ik 43 nooit gekregen had! Gelukkig krijg ik hem, na een mail gestuurd te hebben, nagestuurd! Gelukkig!!!! (Tijdschrift is in NL niet te koop).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Dorgeshuun

Dorgeshuun


Aantal berichten : 20
Join date : 26-05-09
Woonplaats : Dorgeshkaan

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimevr 05 jun 2009, 17:49

Welk tijdschrift?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitimeza 06 jun 2009, 02:04

ImagineFX (digital art magazine)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





Ik moet mijn ei kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik moet mijn ei kwijt   Ik moet mijn ei kwijt I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik moet mijn ei kwijt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: Algemene Chat-
Ga naar: