MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Celtic_
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Alice
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Tarí
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Merula
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Eridor
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Grim
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Riku
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 
Jos
Ik ben er weer helemaal! I_vote_lcapIk ben er weer helemaal! I_voting_barIk ben er weer helemaal! I_vote_rcap 

 

 Ik ben er weer helemaal!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Ik ben er weer helemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben er weer helemaal!   Ik ben er weer helemaal! I_icon_minitimedi 16 jun 2009, 03:55

Omdat ik mee deed aan een art contest, kon ik de laatste weken niet zoveel tijd steken in MyFantasyRPG!
Maar nu de contest officieel gesloten is, heb ik weer alle tijd om hier gezellig mee te schrijven!

De contest was voor UniFactions, het forum dat bij UniCreatures hoort!
Hier kan je de spullen vinden die ik gemaakt heb:
http://captainnadine.websitemaker.nl/gallery

Bij UniFactions heeft iedereen als avatar een poppetje. De contest was om voor dit poppetje nieuwe kleding en spullen te maken!
Ik begon eerst als een grapje met wat vleugeltjes enzo... je kent het wel... maar uiteindelijk werd ik behoorlijk fanatiek en nu wil ik dan ook alleen nog maar winnen!
1 juli (op mijn verjaardag nogwel) zal bekent gemaakt worden wie er gewonnen heeft.

Prijzen:
1e: 25.000 Auro's* en je spullen in de shop
2e: 15.000 Auro's
3e: 5.000 Auro's

*Auro's zijn het betaalmiddel in het forum, waarmee je de voorwerpen en kleding kan kopen. Deze verdien je door berichten te lezen en te posten op het forum.

Natuurlijk wil ik de eerste plek, anders heb ik alles maar voor niks gemaakt! Ik wil natuurlijk wel dat iedereen straks met mijn corset rond loopt! Haha!
Als je de andere inzendingen wilt zien moet je even hier naartoe gaan:
http://www.unifaction.com/forum.php?id=31
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
 
Ik ben er weer helemaal!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: Algemene Chat-
Ga naar: