MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Celtic_
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Alice
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Tarí
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Merula
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Eridor
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Grim
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Riku
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 
Jos
Einde van de RPG? I_vote_lcapEinde van de RPG? I_voting_barEinde van de RPG? I_vote_rcap 

 

 Einde van de RPG?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jos

Jos


Aantal berichten : 11
Join date : 03-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Groningen

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimeza 03 okt 2009, 19:55

Heel misschien dat sommige mij nog kennen, mijn naam is Jos (Doh) En heb in het 1e en 2e spel van de RPG meegespeeld (2 jaar terug ofzo?) Maar toen moest ik i.v.m school stoppen met de RPG omdat ik er gewoon geen tijd meer voor had. Nu gaat alles goed en was ik dus weer van plan megt de RPG te beginnen, maar tot mijn schrik is de laatste reactie tot ergens in 2 september?

Nu vroeg ik me dus af: Leeft de RPG nog? En daarmee bedoel ik niet alleen deze RPG, want misschien heeft iemand anders nog wel een RPG topic, of is die van plan te maken

~Jos
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimevr 09 okt 2009, 18:21

idd, de rpg's zijn tot onze spijt gestopt, omdat niemand meer reageert..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimevr 09 okt 2009, 18:57

Ik heb nu wel een forum zelf geopend, misschien kunnen we de rollenspellen van hier daarop verderzetten?
http://rollenspellenfien.actieforum.com/forum.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Jos

Jos


Aantal berichten : 11
Join date : 03-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Groningen

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: RPG   Einde van de RPG? I_icon_minitimevr 09 okt 2009, 22:47

Ik had er al een account aangemaakt ;), maar het lijkt me handig als we op z'n minst met 3 personen beginnen? Liefst meer natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimedi 03 nov 2009, 23:18

Zodra er genoeg mensen (minstens 6 á 7) mee willen doen en niet na een maandje stoppen, wil ik wel proberen een nieuw verhaal op te zetten, maar ik wil dit niet weer voor niks doen! Snap je?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Jos

Jos


Aantal berichten : 11
Join date : 03-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Groningen

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimevr 06 nov 2009, 12:24

Nadine schreef:
Zodra er genoeg mensen (minstens 6 á 7) mee willen doen en niet na een maandje stoppen, wil ik wel proberen een nieuw verhaal op te zetten, maar ik wil dit niet weer voor niks doen! Snap je?

Dat snap ik zeker, ik kan me prima voorstellen dat het behoorlijk irritant is als je een heel verhaal etc. hebt opgezet en dat mensen dan na een maandje al stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimema 09 nov 2009, 00:37

Jos schreef:
Nadine schreef:
Zodra er genoeg mensen (minstens 6 á 7) mee willen doen en niet na een maandje stoppen, wil ik wel proberen een nieuw verhaal op te zetten, maar ik wil dit niet weer voor niks doen! Snap je?

Dat snap ik zeker, ik kan me prima voorstellen dat het behoorlijk irritant is als je een heel verhaal etc. hebt opgezet en dat mensen dan na een maandje al stoppen.

Als de mensen die wel weer mee willen doen zich gewoon melden en ervoor zorgen dat er ook nieuwe, nog gewillige leden bij komen, ben ik wel in staat een mooi nieuw verhaal te verzinnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Jos

Jos


Aantal berichten : 11
Join date : 03-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Groningen

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Jos   Einde van de RPG? I_icon_minitimema 09 nov 2009, 18:24

Dan zou ik mij graag aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimema 09 nov 2009, 20:13

Ik meld mij zeker en vast ook!

En ik ga nog eens goed reclame maken.
He, maar ik hield zo van ons rollenspel van de gladiatoren...
Kunnen we dat niet verderzetten?

Ik begin al een sprankje hoop te krijgen. Hopelijk komen nu genoeg mensen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimedo 12 nov 2009, 20:17

Dan wil ik me ook graag terug aanmelden
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimedo 12 nov 2009, 23:17

Ik weet niet zeker of ik het gladiatoren ding voort wil zetten, maar ik zal er een pol over openen! Ik schrijf dan een stuk of 3 verhalen waar mensen dan op kunnen stemmen en zelf inbreng kunnen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitimevr 13 nov 2009, 23:07

Nadine schreef:
Ik weet niet zeker of ik het gladiatoren ding voort wil zetten, maar ik zal er een pol over openen! Ik schrijf dan een stuk of 3 verhalen waar mensen dan op kunnen stemmen en zelf inbreng kunnen geven.

Ja, wel leuk.
Maar er moeten uiteraard nog meerdere mensen bijkomen!!
Liefs!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Gesponsorde inhoud





Einde van de RPG? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde van de RPG?   Einde van de RPG? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Einde van de RPG?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: RPG gerelateerde Chat-
Ga naar: