MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Celtic_
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Alice
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Tarí
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Merula
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Eridor
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Grim
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Riku
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 
Jos
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_lcapEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_voting_barEnquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_vote_rcap 

 

 Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) Empty
BerichtOnderwerp: Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen)   Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_icon_minitimeza 05 dec 2009, 02:46

Omdat er vraag was, of de website weer nieuw leven ingeblazen kon worden, heb ik besloten hiernaar te luisteren en wil ik een nieuw verhaal beginnen. Ik heb hier wat vragen die ik graag beantwoord wil zien van jullie, dat ik gericht 3 verhalen kan schrijven, waar dan later uit gekozen mag worden.
Omdat ik wil dat er 7 mensen (incl. ikzelf) meedoen aan het verhaal, om het goed op gang te houden, verwacht ik van 7 mensen een antwoord op de enquete (zie dit als een soort aanmelding van deelname).


Er zal ook een mail gestuurd worden naar iedereen die nog aangemeld staat op het forum, om oude leden wakker te schudden.

1. Ben je tevreden met de rassen en klassen die we op dit moment hebben?
...
2. In welke periode wil je dat het nieuwe verhaal zich af gaat spelen?
a) Tijd van de Egyptenaren
b) Romeinse tijd
c) Middeleeuwen
d) Heden
e) Toekomst met hypermoderne technologie
e) Toekomst na verwoesting, terug bij af (als in de middeleeuwen)

(LET OP: De tijden geven alleen aan wat de stijl is van het spel, het kan dus zijn dat het zich in het heden afspeeld, in een niet bestaand land met een verzonnen oorlog, etc).
3. Wil je een realistisch of fantasie verhaal?
a) Realistisch (let op: hierbij kan je dan ALLEEN een mens zijn zonder magie ed).
b) Realistisch met fantasie rassen (met rassen en klassen, maar in een realistisch wereld zonder draken ed).
c) Fantasy (zowel fantasie rassen als klassen en landen. Ook fantasie wezens zoals draken).

4. Wat voor verhaal moet het worden?
Verzin hier wat voor soort verhaal jij graag zou willen hebben, denk hierbij aan: oorlogsverhaal, gevangenschap verhaal, rampen verhaal/wereld vergaat, helden verhaal, liefdes verhaal.
Of natuurlijk een combinatie van enkelen van deze dingen.

5. In welk werelddeel moet het zich afspelen?
a) Noord Europa (denk GB, Scandinavië)
b) Zuid Europa (denk Spanje, Italië, Griekenland)
c) Noor Afrika (denk Egypte, Turkije)
d) Zuid Afrika (denk Zuid-Afrika)
e) Azië (denk Japan, China)
f) Noord Amerika (denk Canada, Groenland)
g) Midden Amerika (denk Mexico, Cariben)
h) Zuid Amerika (denk Chili, Brazilië)
i) Midden Oosten (dank aan Arabieren)
j) Rustland en ander koud, hooggebergte

6. Verdere opmerkingen:
...

Alvast bedankt voor het invullen! Neem de vragen serieus en als je nog wat kwijt wilt wat niet in de enquete staat, zet dat dan bij onderdeel 6 neer!

Gr. Nadine (beheerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen)   Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen) I_icon_minitimezo 06 dec 2009, 20:20

1. Ben je tevreden met de rassen en klassen die we op dit moment hebben?
Ja heel erg tevreden
2. In welke periode wil je dat het nieuwe verhaal zich af gaat spelen?
a) Tijd van de Egyptenaren
of
c) Middeleeuwen

(LET OP: De tijden geven alleen aan wat de stijl is van het spel, het kan dus zijn dat het zich in het heden afspeeld, in een niet bestaand land met een verzonnen oorlog, etc).
3. Wil je een realistisch of fantasie verhaal?
c) Fantasy (zowel fantasie rassen als klassen en landen. Ook fantasie wezens zoals draken).
4. Wat voor verhaal moet het worden?
Pfff dat is moeilijk. Ik hou wel van verhalen met wat spanning en avontuur in. Dus als er maar avontuur inzit
vind ik het een goed verhaal Een verhaal dat te maken heeft met een bepaald boek of film is ook leuk zoals
de rpgs op vilya.
5. In welk werelddeel moet het zich afspelen?
c) Noor Afrika (denk Egypte, Turkije)
6. Verdere opmerkingen:
geen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Enquete nieuw verhaal (gelieve in te vullen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verhaal ed.
» Het verhaal ed.
» Het verhaal ed.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: RPG gerelateerde Chat-
Ga naar: