MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Celtic_
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Alice
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Tarí
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Merula
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Eridor
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Grim
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Riku
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 
Jos
Algemene updates I_vote_lcapAlgemene updates I_voting_barAlgemene updates I_vote_rcap 

 

 Algemene updates

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:01

ALTIJD EERST LEZEN ALS ER EEN NIEUWE POST GEPLAATST IS!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:02

Aller eerst het nieuwe forum! Als je vragen hebt, wat ik wel kan begrijpen, want alles is een beetje anders en dit forum heeft veel meer opties, kan je die gerust in de "RPG gerelateerde Chat" kwijt.

Overigens heeft dit forum onderaan de pagina ook een Chatbox!

-------------------------------------------

Heb je een website!
Zet deze afbeelding dan bij je links!

Algemene updates 12950682
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:03

Deze update geld voornamelijk voor Game 2

Ik ben van plan nieuwe vreemde wezens te gaan verzinnen! Ik weet nog niet precies welke, maar ik probeer nu alvast wat ideëen uit te werken. Wanneer deze wezens er zijn, zal ik het hier even melden!

Deze update geld voor alle games

Ik wil misschien 1 of 2 nieuwe rassen maken en misschien wat rassen vervangen (dus er een paar weg doen).
Sommige rassen worden gewoonweg niet/nooit gekozen en zijn minder leuk of lijken teveel op andere rassen! Ook hiervoor geld, als ik de nieuwe rassen af heb, zal ik dat hier melden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitimevr 08 mei 2009, 00:22

De opening van de games!

Helaas ben ik genoodzaakt de games pas op 1 juni open te gooien!
Ik heb vandaag mijn leer-rooster gemaakt voor de komende 3 weken en ik heb het gewoon te druk met leren, om de RPG er ook nog bij te hebben. Omdat Joran (Grim) als hoofdmoderator óók examens heeft, kan hij het forum niet van mij over nemen!

Alle leden krijgen rond 1 juni een mail, waarin wordt aangegeven hoe het precies verder gaat en wanneer de games precies open gaan (game 1 en 2 zullen eerst open gaan, game 3 volgt later).
Dit is ook om mensen weer even wakker te schudden, om ze te helpen herinneren dat ze zich hadden aangemeld voor een RPG.

Het heeft ook een paar voordelen dat de game nu nog niet open gaat, zoals het feit dat mensen rustig de tijd kunnen nemen om alles grondig door te lezen, maar ook om een perfect en goed doordacht personage te maken (wat soms veel tijd kan kosten).
Ook hebben we nog meer leden nodig! Deze hebben nu ook de tijd om zich aan te melden.

Uiteraard mag het forum wel gewoon gebruikt worden! Er mogen personages aangemaakt worden, er mag over de verhalen gesproken worden en de Algemene chat mag ook uitvoerig gebruikt worden! Hou het wel netjes, want zowel Admin als Mods zullen niet altijd aanwezig zijn om jullie op de vingers te tikken!

Ik zal proberen sowieso iedere dag even online te komen, om te kijken of er iets veranders/toegevoegd of gebeurd is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitimevr 08 mei 2009, 13:28

Foutje bij het posten is opgelost!

Omdat dit forum-programma voor mij nog nieuw is, had ik perongeluk instellingen verkeerd staan, waardoor leden niet konden posten! Dit probleem is nu verholpen en alle leden kunnen posten!
(Behalve natuurlijk daar waar staat dat alleen de Admin/Mods kunnen posten).
Ook kan iedereen nu bij Overige > Kalender, data invoeren die op de kalender moeten komen! Lees eerst even hoe dat precies moet als je dat niet weet!

De regels zullen worden aangescherpt!

Ik ben op het moment bezig om de regels aan te passen, preciezer te maken, zodat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan! Hou dit dus af en toe in de gaten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitimeza 09 mei 2009, 22:57

3 NIEUWE RASSEN

Kijk even bij de rassen! Er zijn 3 nieuwe rassen bij gekomen! Je mag je ras nog veranderen tot 1 juni! De nieuwe rassen zijn even rood gekleurd, voor de duidelijkheid!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitimema 11 mei 2009, 15:40

ALS JE JARIG BENT

Ik heb besloten om mensen die jarig zijn, een cadeautje te geven, met betrekking op het forum en/of de games!
Iedereen die jarig is mag kiezen uit een aantal dingen:

- 100 MagicPoint in 'Power of Life'.
- 5 DuelPoint in 'Gladiators'.
- Geheim extra'tje in 'Home sweet home' (wordt nader bepaald, hangt af van de vorderingen van de game).
- De kans een nieuwe avatar te keizen.
- De kans één van zijn/haar personages een andere naam te geven (personage blijft verder hetzelfde).
- 40 Magic Points in 'Power of Life' EN 2 DuelPoints in 'Gladiators'.

Misschien komen er nog meer 'cadeautjes' bij, maar dat hoor je dan later wel! Mensen die jarig zijn, krijgen op de dag zelf via een PM de vraag wat ze willen hebben!
LET WEL OP! Als je je geboortedatum niet weergeeft of niet invult, kan ik je natuurlijk niks geven!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





Algemene updates Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene updates   Algemene updates I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene updates
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Website updates

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Algemeen :: Updates!-
Ga naar: