MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Celtic_
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Alice
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Tarí
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Merula
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Eridor
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Grim
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Riku
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 
Jos
Af/Aanwezig... I_vote_lcapAf/Aanwezig... I_voting_barAf/Aanwezig... I_vote_rcap 

 

 Af/Aanwezig...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:30

Laat hier weten wanneer je er wel en/of niet bent, maar ook wanneer je weg gaat terwijl je met mensen in de RPG aan het schrijven bent. Zo weten anderen ook dat jij voor die dag niet meer zult reageren en hoeven ze niet op je te wachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitimeza 30 mei 2009, 18:51

Dinsdag gaat de computer naar de winkel om 'gekuist' te worden. Ik zal dus 3 dagen niet op de computer kunnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitimezo 31 mei 2009, 14:23

Ik ben dit weekend niet online ben ik bang, mijn stiefmoeder, stiefbroer en stiefzusje zijn er, ik vier mijn verjaardag op zondag, maandag ben ik jarig en dinsdag is er pinkster 3 (vieren we op het eiland) en dan zijn er pingsterspelletjes. Dus mij zie je niet of weinig online dit weekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitimezo 31 mei 2009, 23:10

Gelukkig (?) is het nog niet zo druk op het forum, dus je hoeft niet bang te zijn dat je veel mist... meestal is het door de weeks drukker dan in de weekenden, zeker met dit lekkere weer!
Alice, veel plezier op je verjaardag! Gefeliciteerd
Je cadeau is doorgevoerd en ik zal het onthouden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Riku

Riku


Aantal berichten : 12
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : somewhere in the darkness

Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitimedo 04 jun 2009, 21:55

laatste weekjes van het jaar, ff druk druk
daarna voeg ik wel in in het verhaal

moet nog steeds mijn personage berschrijving afmaken -.-' is er nog niet van gekomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitimewo 17 jun 2009, 20:08

Vanaf morgen tot donderdag ben ik er niet veel meer vanwegen de examens. Dus dan zul je me niet of
weinig zien die week.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tarí

Tarí


Aantal berichten : 48
Join date : 09-05-09

Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitimewo 01 jul 2009, 18:10

Nog een paar afwezigheden van Tarí:
- van 02/07 de donderdag tot 07/06 de dinsdag.
- 03/08 tot 07/08

( als ik er nog heb zet ik ze hier zeker bij )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Af/Aanwezig... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Af/Aanwezig...   Af/Aanwezig... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Af/Aanwezig...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: Af/Aanwezigheid-
Ga naar: