MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Celtic_
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Alice
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Tarí
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Merula
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Eridor
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Grim
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Riku
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 
Jos
Examen kandidaten I_vote_lcapExamen kandidaten I_voting_barExamen kandidaten I_vote_rcap 

 

 Examen kandidaten

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimedi 05 mei 2009, 23:30

Waarschijnlijk zullen er mensen zijn die dit jaar, net als ik, hun examen hebben! De examens beginnen voor iedereen op 18 mei!
De schuingedrukte vakken zijn op MIJ van toepassing!

Heb jij ook examen? Plaats je rooster dan hier, dan kunnen mensen daar rekening mee houden!
Dit topic is OOK bedoeld voor ander examen gelul XD

Hier het rooster voor Havo:
maandag 18 mei
13.30 - 16.30 Nederlands
dinsdag 19 mei
09.00 - 11.30 tekenen
13.30 - 16.30 wiskunde A
/ wiskunde B
woensdag 20 mei
09.00 - 12.00 geschiedenis
13.30 - 16.00 Frans
maandag 25 mei
13.30 - 16.00 economie
dinsdag 26 mei
09.00 - 11.30 aardrijkskunde
13.30 - 16.30 biologie
woensdag 27 mei
13.30 - 16.30 M&O
donderdag 28 mei
13.30 - 16.30 natuurkunde
dinsdag 2 juni
09.00 - 11.30 Duits
13.30 - 16.30 scheikunde
woensdag 3 juni
13.30 - 16.00 Engels

Vanaf 22 juni zijn de herkansingen, data worden later bekent gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimema 18 mei 2009, 22:21

Zo mijn eerste examen zit erop! Nederlands! Voor mijn gevoel ging ie wel oké, laten we hopen dat dat ook echt zo is!
Morgen zie ik het meeste tegenop, wiskunde en kunstgeschiedenis! Twee vakken waar ik beter voor had kunnen leren dan ik gedaan heb *schaam schaam*. Ik hoop dat het toch nog wat wordt! Vooral kunst heb ik te weinig aan gedaan, maargoed... we zien het morgen wel! Weet ook echt niet wat ik kan verwachten!

Het aftellen is begonnen! Nog 6 toetsen voor mij en nog 14 dagen voordat de RPG's open gaan! Man wat heb ik daar zin in! Lekker relaxen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimedi 19 mei 2009, 17:32

Ik wens iedereen succes voor de examens. Ik moet ze volgend jaar doen dus ik heb er nog geen last van. Maar veel Succes alemaal en hoop dat jullie slagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimedi 19 mei 2009, 20:35

'Waarschijnlijk zullen er mensen zijn die dit jaar, net als ik, hun examen hebben! De examens beginnen voor iedereen op 18 mei!'

Dat zei je toch he, weldan, mijn examens starten op 17 juni,


17 juni:
1e en 2e lesuur: geschiedenis
3e en 4e lesuur: godsdienst

18 juni:
1e en 2e lesuur: Engels
3e en 4e lesuur: aardrijkskunde

19 juni:
1e en 2e lesuur: nederlands
3e en 4e lesuur: kunstgeschiedenis

22 juni:
1e en 2e lesuur: kunstinitiatie
3e en 4e lesuur: frans

23 juni:
1e en 2e lesuur: studie
3e en 4e lesuur: biologie

24 juni:
1e en 2e lesuur: schoonmaak klas en boekenfons
3e en 4e lesuur: Wiskunde


trouwens, heb jij examen tekenen, nadine? Wat raar
wat moet je dan doen?
bij ons staat het gewoon bij dagwerk,
ik zit in kunst, 6 uur beeldende vorming, 3 uur waarnemingstekenen en 3 uur architecturale vorming, in wat voor richting zit jij dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Eridor

Eridor


Aantal berichten : 14
Join date : 09-05-09

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimewo 20 mei 2009, 07:57

mijn examens beginnen eigenlijk pas over 3 weken
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimewo 20 mei 2009, 12:46

Wij hebben normaal in de lessen 2 uur echt tekenen en 1 uur kunstgeschiedenis per week.
We hebben al een Examen opdracht tekenen gehad, die duurde 4 uur!
Ons examen in de examenweken is kunstgeschiedenis! Deze duurde 2.5 uur en ging dus over de geschiedenis van kunt, invloeden van gebeurtenissen in de geschiedenis en dat soort dingen! Heel vervelen, ik hou wel van geschiedenis, maar dit is gewoon niet zo heel erg leuk!
Het is dus waarschijnlijk hetzelfde als bij jou, alleen noem ik het even tekenen omdat kunstgeschiedenis nogal een mond vol is XD haha!


Ik heb nu al 4 examens gehad! Volgende week nog 2 en 3 juni nog 1! Even één dag rust en dan weer die hard leren! Haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Celtic_

Celtic_


Aantal berichten : 86
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Elfenland.

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimewo 20 mei 2009, 17:41

Nadine schreef:
Wij hebben normaal in de lessen 2 uur echt tekenen en 1 uur kunstgeschiedenis per week.
We hebben al een Examen opdracht tekenen gehad, die duurde 4 uur!
Ons examen in de examenweken is kunstgeschiedenis! Deze duurde 2.5 uur en ging dus over de geschiedenis van kunt, invloeden van gebeurtenissen in de geschiedenis en dat soort dingen! Heel vervelen, ik hou wel van geschiedenis, maar dit is gewoon niet zo heel erg leuk!
Het is dus waarschijnlijk hetzelfde als bij jou, alleen noem ik het even tekenen omdat kunstgeschiedenis nogal een mond vol is XD haha!


Ik heb nu al 4 examens gehad! Volgende week nog 2 en 3 juni nog 1! Even één dag rust en dan weer die hard leren! Haha!

haha
ja, wij hebben 2 uur kunstgeschiedenis en 1 uur kunstinitiatie in de week.
In kunstgeschiedenis zien we dit trimester barok en rococo. Maar ik vind het wel erg fijn, ook omdat het een goede leerkracht is die je echt kan meeslepen in haar lessen. En ik vind het gewoon fijn om alle kunstenaars te kennen en blablabla. Enkel de architectuur is een saai stuk voor mij. Maar schilder en beeldhouwkunst is altijd wel fascinerend vindik. tzijn wel altijd zware examens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/Indian_Rose_
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitimewo 20 mei 2009, 18:01

Bij ons gaat het juist over de strakke stijlen, de kunst van het weglaten, De Stijl... vind ik niet heel leuk! Ik hou meer van de oudere stijlen, het liefst zo middeleeuws mogelijk (Bij mij stopt de interesse rond 1900 en helaas ging het bij ons daar over).
Verder vind ik zowel geschiedenis als kunstgeschiedenis echt geweldig! Maar dit was gewoon even niks
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Gesponsorde inhoud





Examen kandidaten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examen kandidaten   Examen kandidaten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Examen kandidaten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: Af/Aanwezigheid-
Ga naar: