MyFantasyRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MyFantasyRPG

Speel hier jouw RPG, samen met andere mensen! Het is jouw fantasy, dus jij schrijft het verhaal!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 20. Dit aantal is bereikt op do 09 mei 2024, 03:25.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Meest actieve berichtenplaatsers
Nadine
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Celtic_
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Alice
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Tarí
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Dorgeshuun
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Merula
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Eridor
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Grim
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Riku
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 
Jos
Het dromentopic I_vote_lcapHet dromentopic I_voting_barHet dromentopic I_vote_rcap 

 

 Het dromentopic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Het dromentopic Empty
BerichtOnderwerp: Het dromentopic   Het dromentopic I_icon_minitimezo 10 mei 2009, 18:27

Nou de titel zegt het al!
Post hier al jouw leuke, grappige of rare (misschien ook wel enge) dromen!
Voor anderen leuk om te lezen, voor jou leuk om te vertellen en misschien zelfs wel inspiratie voor anderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Alice

Alice


Aantal berichten : 54
Join date : 06-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiermonnikoog

Het dromentopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dromentopic   Het dromentopic I_icon_minitimedi 12 mei 2009, 16:38

Ik heb ooit een rare droom gehad dat een vriendin van mij bij ons logeerde en dat haar broer ook ineens op de stoep stond om te vragen of hij ook kon blijven logeren omdat hun huis in de brand stond. Opzich niet zo'n verschrikkelijke droom, maar wel eng omdat die ook nog echt uitgekomen is. Alleen is het alleen maar het toetsenbord van de pc geweest, en niet het hele huis zoals in mijn droom.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z8.invisionfree.com/fantasypage
Eridor

Eridor


Aantal berichten : 14
Join date : 09-05-09

Het dromentopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dromentopic   Het dromentopic I_icon_minitimedi 12 mei 2009, 20:02

ik heb eens een enge droom gehad,
ik lag (in mijn droom) in bed en er werd aangebeld, aangezien er niemand opendeed ging ik gaan opendoen, en daar ston een man met een mes in zijn handen. Hij stak naar mij toe, en ik liep weg, die man liep achter mij. Toen ik in de keuken kwam stonden mijn ouders daar te koken, ik vroeg om hulp, maar ze reageerden gewoon niet. Toen liep ik verder, nog altijd met de man achter mij, naar de living, waar ik mijn zus zag zitten. Ik vroeg weer om hulp, maar ook zijn reageerde niet. En plots ging de bel weer, deze keer gingen mijn ouders wel gaan opendoen, de politie stond aan de deur! Maar ook zij deden niets, ze zetten zich gewoon aan tafel en eten met mijn ouders mee.
En op het einde krijgt de man mij eindelijk te pakken, en net toen hij wou toeslaan werd ik wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadine
Admin
Nadine


Aantal berichten : 251
Join date : 05-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zuid-Holland

Het dromentopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dromentopic   Het dromentopic I_icon_minitimedi 12 mei 2009, 21:00

Ik droomde laatst dat ik in een soort game wereld van een schooter game zat. Ik had niet zo'n pak aan maar was gewoon mezelf zegmaar. En er waren overal torens, waar vanuit ze je overal konden zien en als je dan een raam voorbij liep en je was 'de vijand' werd je neer geschoten en op de één of andere manier was ik dus hun vijand... En ik werd achterna gezeten door een soort Halo-achtige mannen... echt heel gek. En als ze me dan neer wilde schieten ging ik flirten (wtf????) en dan stopte ze, omdat ze me aardig vonden!
TE RAAR! Haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.MyFantasyRPG.tk
Riku

Riku


Aantal berichten : 12
Join date : 10-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : somewhere in the darkness

Het dromentopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dromentopic   Het dromentopic I_icon_minitimewo 13 mei 2009, 07:43

ik droomde eerst dat ik een koekje had zo'n wafeltje met een chocolade laagje erover.
ik at het op en toen kwam er een jongen aan die ik leuk vond en ik gaf hem ook een stukje :3

=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dromentopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dromentopic   Het dromentopic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dromentopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MyFantasyRPG :: Overige :: Algemene Chat-
Ga naar: